PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 208 | 63--72
Tytuł artykułu

Deficyty komunikacyjne jako determinanta implementacji integracji komunikacji przedsiębiorstwa

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Communication Deficits as a Determinant of the Implementation of the Integration of Communications Companies
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł porusza problematykę powstawania deficytów komunikacyjnych w praktycznej działalności przedsiębiorstwa. Podjęto próbę identyfikacji miejsc i poziomów organizacji, które mogą być generatorem luk komunikacyjnych. Powstają one najczęściej wtedy, kiedy wykorzystywane środki komunikacyjne nie są ze sobą zgodne treściowo, formalnie lub czasowo, a nawet wzajemnie się wykluczają. Zlokalizowanie deficytów komunikacyjnych stanowi punkt wyjścia do zidentyfikowania potrzeby integracji komunikacji przedsiębiorstwa. (abstrakt oryginalny)
EN
Article elaborates on problems of generation of communication deficit in practical activity of enterprise. It attempts to identify the place and levels of organizations, which can be the generator of communication blanks. They arise most often when the means of communication are not semantically compatible with each other, formally or temporarily or even mutually exclusive. Locating communication deficits is a starting point to identify the need for integration of communications companies. The author treats the implementation of the integration of communications companies as a specific antidote to minimize or eliminate deficits in the area and tries to show the need for integration of communication activities. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
63--72
Opis fizyczny
Twórcy
  • Wyższa Hanzeatycka Szkoła Zarządzania w Słupsku
Bibliografia
  • Bruhn, M., 2009, Integrierte Unternehmens - und Markenkommunikation. Strategische planung und operative Umsetzung, Schaeffer-Poeschel Verlag Stuttgart.
  • Gordon, I.H., 1998, Relationship marketing: new strategies, techniques and technologies tow in the customers you want and keep them forever, John Willey, Ontario.
  • Gronroos, Ch., 1990, Strategic Management and Marketing, Managing the Moments of Truth in Service Competition, Lexington Books, Lexington.
  • Kołodziej, R., Gola, B., 2006, Komunikacja kontekstowa. Właściwy przekaz do właściwego klienta we właściwym miejscu i czasie, Harvard Business Review Polska, wrzesień.
  • Kunde, J., 2002, Unique now or Never, Prentice Hall, London.
  • Lawrence, P.R., Lorsch, J.W., 1967/1968, Differentiation and Integration in Complex Organizations, Administrative Science Quarterly, vol. 12, no.1.
  • Meffert, H., Burmann, Ch., Kirchgeorg, M., 2008, Marketing: Grundlagen marktorientierter Unternehmensfitehrung. Konzepte-Instrumente-Praxisbeispiele, 10. Auflage, Wiesbaden.
  • Olkkonen, R., Tikkanen, H., Alajoutsijarvi, K., 2000, The role of communication in business relationships and networks, Management Decision vol. 36, no. 6.
  • Pickton, D., Broderick, A., 2005, Integrated Marketing Communications, second edition, Prentice Hall.
  • Rota, F.P., 1997, Informationsmittel des Unternehmens. Wege und Formen effizienter Marktinformation, Verlag C.H. Beck, Munchen.
  • Seiler A., 2000, Marketing, Orell Fuessli Verlag, Zurich.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171211769

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.