PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 208 | 277--287
Tytuł artykułu

Opinie konsumentów na temat reklamy

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Consumers' Opinions about Advertising
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Reklama jest obecnie najpowszechniejszym środkiem promocji, który trafia do najliczniejszego grona odbiorców. Celem badań było określenie wpływu reklamy na decyzje nabywcze konsumentów. Najpowszechniejszymi nośnikami reklamy są telewizja, Internet i radio, przy czym najbardziej skuteczne są reklamy telewizyjne, internetowe oraz gazetki reklamowe. Przekaz reklamowy powinien być wyraźnie zróżnicowany w zależności od reklamowanych produktów. (abstrakt oryginalny)
EN
Advertising is currently the most common mean of promotion, which aims the biggest possible audience. The study was to examines the impact of advertising on consumer purchase decisions. The most common advertising media are television, the Internet and radio, whereas the most effective are: television commercials, the Internet and newspaper advertising. Advertising message should be clearly differentiated according to the advertised products. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
277--287
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Bibliografia
  • Budzyński, W., 2001, Reklama. Techniki skutecznej perswazji, Wydawnictwo Poltext, Warszawa.
  • Cebryń, K., 1999, Muzyka w reklamie, AIDA Media, nr 5 (60).
  • Czarnecki, A., Korsak, R., 2001. Planowanie mediów w kampaniach reklamowych, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.
  • Grzybczyk, K., 2008, Prawo reklamy, Wolters Kluwer Polska, Warszawa.
  • Kall, J., 1999, Reklama, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.
  • Kotler, P., 2005, Marketing, Wydawnictwo Rebis, Poznań.
  • Kwarciak, B., 1999, Co trzeba wiedzieć o reklamie, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków.
  • Nierenberg, B., 2000, Wybrane problemy badania skuteczności reklamy, Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego, Opole.
  • Nowacki, R., 2005, Reklama, Wydawnictwo Difin, Warszawa.
  • Nowacki, R., Strużycki, M., 2002, Reklama w przedsiębiorstwie, Wydawnictwo Difin, Warszawa.
  • Pilarczyk, B., Mruk, H., 2006, Kompendium wiedzy o marketingu, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
  • Russell, J.T., Lane, W.R., 2000, Reklama według Ottona Kleppnera, Wydawnictwo FELBERG SJA, Warszawa.
  • Strużycki, M., Heryszek, T., 2007, Nowoczesna reklama na współczesnym rynku, Wydawnictwo Difin, Warszawa.
  • Wiktor, J.W., 2001, Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171211821

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.