Warianty tytułu
The Image of Lublin Dairy Companies : Final Purchasers' Point of View - on the Ground of the Results of Empiric Research
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule zaprezentowano istotę wizerunku przedsiębiorstwa i czynniki go reprezentujące. Na podstawie badań empirycznych określono elementy decydujące o postrzeganiu mleczarni zlokalizowanych na terenie Lubelszczyzny przez nabywców finalnych wykorzystując do tego celu analizę czynnikową. Zmienne kształtujące wizerunek przedsiębiorstwa mleczarskiego opisano za pomocą sześciu grup czynników. Stwierdzono istnienie znaczących różnic w ocenie wizerunku przez wyodrębnione segmenty rynku. (abstrakt oryginalny)
The article presents the main role of a company's image and its representing factors. Elements that decide about a diary company's image are presented from the final purchasers' point of view. Factor analysis was used. Elements concerned with a company's image consist of six consecutive elements, with considerable differences in the perception of separated market segments. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
437--448
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
autor
- Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Bibliografia
- Altkorn, J., 2002, Kształtowanie rynkowego wizerunku firmy, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków.
- Analiza czynnikowa jako metoda redukcji danych, 2009, http://www.statsoft.pl/textbook/stfacan.html
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171211863