PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 208 | 437--448
Tytuł artykułu

Wizerunek lubelskich przedsiębiorstw mleczarskich wśród nabywców finalnych : wyniki badań empirycznych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Image of Lublin Dairy Companies : Final Purchasers' Point of View - on the Ground of the Results of Empiric Research
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zaprezentowano istotę wizerunku przedsiębiorstwa i czynniki go reprezentujące. Na podstawie badań empirycznych określono elementy decydujące o postrzeganiu mleczarni zlokalizowanych na terenie Lubelszczyzny przez nabywców finalnych wykorzystując do tego celu analizę czynnikową. Zmienne kształtujące wizerunek przedsiębiorstwa mleczarskiego opisano za pomocą sześciu grup czynników. Stwierdzono istnienie znaczących różnic w ocenie wizerunku przez wyodrębnione segmenty rynku. (abstrakt oryginalny)
EN
The article presents the main role of a company's image and its representing factors. Elements that decide about a diary company's image are presented from the final purchasers' point of view. Factor analysis was used. Elements concerned with a company's image consist of six consecutive elements, with considerable differences in the perception of separated market segments. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
437--448
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Bibliografia
  • Altkorn, J., 2002, Kształtowanie rynkowego wizerunku firmy, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków.
  • Analiza czynnikowa jako metoda redukcji danych, 2009, http://www.statsoft.pl/textbook/stfacan.html
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171211863

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.