PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 154 | 264--270
Tytuł artykułu

Postawy młodych konsumentów wobec marki na rynku produktów FMCG

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Attitudes of Young Consumers Towards the Brand on the Fast Moving Consumer Goods Product Market
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł przedstawia wyniki ankiety przeprowadzonej wśród młodych konsumentów (19-24 lata) dotyczącej produktów FMCG (Fast Moving Consumer Goods). (fragment tekstu)
EN
Attitudes of young consumers towards brand were a topie of the research work on the FMCG product market (Fast Moving Consumer Goods). At the work a briefly charac-terized FMCG product market remained. Were directed young consumers which were subjected to the questionnaire survey attention to producers and attitudes assumed by the group also. The examined group arę students of studies of stationary economic depart-ment on one of Tricity universities. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
264--270
Opis fizyczny
Twórcy
  • Akademia Morska w Gdyni
  • Akademia Morska w Gdyni
  • Akademia Morska w Gdyni
Bibliografia
  • Błaszczak A., Drewnowska B., 2010, Trudno o trwały sukces marki, [online], dostępny w Internecie: http://www.rp.pl/artykul/921 l,442819_Trudno_o_trwaly_sukces marki.html, [dostęp: 8.06.2010].
  • Hilgard E.R., 1972, Wprowadzenie do psychologii, PWN, Warszawa.
  • Inąuiry Market Research, 2010, Konstrukcja skal: Postawy i zachowania, [online], dostępny w Internecie: http://www.inquiry.com.pl/arts/64.pdf, [dostęp 30.06. 2010].
  • Kotler Ph., 1994, Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie, kontrola, Gebethner i S-ka, Warszawa, ISBN: 83-85205-42-X.
  • Mitura A., 2007, Branża FMCG: Opóźniona, ale bez kompleksów, [online], dostępny w Internecie: http://cio.cxo.pl/artykuly/51548/Branza.FMCG.Opozniona.ale.bez. kompleksów, html, [dostęp: 8.06.2010],
  • Mruk H., Rutkowski I., 2001, Strategia produktu, PWE, Warszawa, ISBN: 83-208-1345-X.
  • Otto P., 2010, W 2010 roku polskie sieci handlowe otworzą co najmniej 1,5 tys. małych sklepów, [online], dostępny w Intemecie: http://forsal.pl/artykuly/381210,w_2010 rokujolskie sieci handlowe otworza_co_najmniej_l_5jys _malych_sklepow.html, [dostęp: 8.06.2010].
  • Portal Detal Dzisiaj, 2004, Top 50 produktów FMCG w Polsce w 2003 r., [online], dostępny w Internecie: http://www.spozywka.net/modules.php?name=News&file= print&sid=216, [dostęp: 8.06.2010].
  • Portal Eurostudent, Co to jest FMCG?, [online], dostępny w Internecie: http://www.fmcg. eurostudent.pl/infopage.php?id=2, [dostęp: 8.06 2010].
  • Zimna M., 2010, Referat "Handel detaliczny w Polsce 2009: wielkość rynku i jego znaczenie dla gospodarki narodowej, tendencje, procesy przekształceń, oczekiwania konsumentów", 2010 [online], dostępny w Internecie: http://www.senat.gov.pl/k7/ agenda/seminar/090609s/gos/handel_detaliczny.html, [dostęp: 30.06. 2010].
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171211867

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.