Warianty tytułu
Social Networking Websites in a Communication Strategy Based on Own Research
Języki publikacji
Abstrakty
Portale społecznościowe są obecnie powszechnie wykorzystywane w strategii komunikacji przedsiębiorstw. Nie wszystkie jednak firmy potrafią wykorzystać to narzędzie w sposób efektywny, koncentrując się przede wszystkim na ilości fanów i/lub liczbie umieszczanych przez nich komentarzy. Zmiany w zachowaniach klientów i dynamiczny rozwój technologii IT sprawiają że portale społecznościowe powinny być wykorzystywane w znacznie szerszym zakresie do budowania wzajemnych relacji pomiędzy firmą/marką a jej klientami. (abstrakt oryginalny)
Social networking websites are commonly used in a company's communication strategy. However, not all the companies can use such a tool in an effective way. They mostly concentrate on the number of fans and/or their comments. Social networking websites should be used in wider range to build mutual relationships between company/brand and its customer. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
11--20
Opis fizyczny
Twórcy
- Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi
Bibliografia
- Ad-Vice, 2011, Digital Young 2011 - Internet buduje marki wśród młodych, Warszawa, http://www.ad-vice.pl/i/fmfiles/raport-digital-young-2011-internet-buduje-marki-wsrod-mlodych.pdf [dostęp: 13.12.2011].
- Barańska-Fischer, M., Szymański, G., 2011, Polscy internauci a reklama on-line, w: Internet Standard, AdStandard, Warszawa.
- Euro RSCG Poland, 2010, Konsument w mediach społecznościowych, Warszawa.
- Evans, L., 2011, Social media marketing, Wydawnictwo Helion, Gliwice.
- Fisk, P., 2009, Geniusz konsumenta, Wolters Kluwer Polska, Warszawa.
- Grzechowiak, M., 2011, Agencje interaktywne a social media marketing, w: Internet Standard, Warszawa.
- IAB Polska, 2011, Raport strategiczny Internet 2010 - Polska, Europa, Świat, Warszawa.
- Kotler, P., 2010, Marketing 3.0, Wydawnictwo MT Biznes, Warszawa.
- Nieciecka, M., 2011, Tani mix marketingowy dla start-up'ów, Portfel.pl, nr 3/4.
- Pacha, D., 2011, Od social media do biznesu, Marketing w Praktyce, nr 9.
- Podlaski, A., 2011, Marketing społecznościowy, Wydawnictwo Helion, Gliwice.
- Shuen, A., 2009, Web 2.0 - przewodnik po strategiach, Wydawnictwo Helion, Gliwice.
- Social, Media Examiner, 2011, Social Media Marketing Industry Report, http://www.social-mediaexaminer.com/social-media-marketing-industry-report-2011/ [dostęp: 13.12.2011].
- Szymański, G., 2011, Badanie polskich sklepów internetowych, w: Internet Standard, e-Commerce, Warszawa.
- Wawryszuk, B., 2011, Liczenie fanów to za mało, Interaktywnie.com, Raport media społecznościowe, Wrocław.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171212259