PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 209 | 150--159
Tytuł artykułu

Wykorzystanie portali społecznościowych w komunikacji marketingowej organizacji sportowej z odbiorcami indywidualnymi

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Usage of Social Networking Sites in Communication between Sport Organization and Its Individual Consumers
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zaprezentowano definicję mediów społecznych i portali społecznościowych. Kolejno przybliżono informacje dotyczące rodzajów, zasad funkcjonowania, popularności i zasięgu, a także możliwości wykorzystania poszczególnych portali społecznościowych, w kontekście komunikacji marketingowej organizacji sportowej z jej odbiorcami indywidualnymi. Zaprezentowano również przykłady wykorzystania omawianego narzędzia komunikacji marketingowej w praktyce zarówno przez organizacje sportowe krajowe, jak i zagraniczne. (abstrakt oryginalny)
EN
This paper presents definition of social media and social networking sites. Article describes how social networking sites operate, lists their types, popularity, availability, and the ability to use them as a marketing tool in terms of communication between sports organization and its individual customers. All that was supported by examples of practical use of those social media tools by Polish and foreign sports organizations. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
150--159
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Bibliografia
  • Facebook, 2011, FC Barcelona, https://www.facebook.com/fcbarcelona [dostęp: 30.11.2011].
  • Facebook, 2011, FC Barcelona, https://www.facebook.com/fcbarcelona/posts/311877355508198 [dostęp: 30.11.2011].
  • Facebook, 2011, Hutnik Nowa Huta - Orzeł Balim Live, http://www.facebook.com/HutnikLive?sk=app_170193959727296 [dostęp: 30.11.2011].
  • Facebook, 2011, Lech Poznań, https://www.facebook.com/lechpoznan.oficjalna?sk=wall [dostęp: 30.11.2011].
  • Facebook, 2011, Real Madrid C.F. Fantasy Manager, http://www.facebook.com/RealMadrid?sk=app_11007063052 [dostęp: 30.11.2011].
  • Google+, 2011a, https://plus.google.com/106189723444098348646/posts/EanXz8fLwDh [dostęp: 30.11.2011].
  • Google+, 2011b, FC Barcelona, https://plus.google.com/116151548242653888082/posts [dostęp: 30.11.2011].
  • Kaplan, A.M., Haenlein M., 2010, Users of the world, unite! The challenges and opportunities of Social Media, Business Horizons.
  • Ratuszniak, B., 2009, Megapanel wrzesień 2009: serwisy tematyczne, Media 2, http://media2.pl/badania/58904-Megapanel-wrzesien-2009-serwisy-tematyczne.html [dostęp: 30.11.2011].
  • Scott, D.M., 2010, The new rules of marketing and PR: how to use social media, blogs, news releases, online video, and viral marketing to reach buyers directly, John Wiley & Sons, Inc., Hoboken, New Jersey.
  • Social Bakers, 2011, http://www.socialbakers.com/ [dostęp: 30.11.2011].
  • Stelzener, M.A., 2011, 2011 social media merketing industry report: How marketers are using social media to grow their businesses, Social Media Examiner.
  • Szewczyk, Ł., 2011, Megapanel wrzesień 2011 - kategorie tematyczne, Media 2, http://media2.pl/badania/86083-Megapanel-wrzesien-2011-kategorie-tematyczne.html [dostęp: 30.11.2011].
  • Treadaway, C., Smith, M., 2010, Godzina dziennie z Facebook marketingiem, Wydawnictwo HELION, Gliwice.
  • The Nielsen Company, 2009, Nielsen global online consumer survey: trust, value and engagement in advertising, The Nielsen Company.
  • Twitter blog, 2011, One hundred milion voices, 8 September, http://blog.twitter.com/2011/09/one-hundred-million-voices.html [dostęp: 30.11.2011].
  • Twitter, 2011a, Dana White, http://twitter.com/
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171212307

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.