PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 209 | 442--451
Tytuł artykułu

Wizerunek biznesowy w procesie komunikacji marketingowej

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Business Image in the Process of Marketing Communication
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wizerunek biznesowy, rozumiany jako wygląd i zachowanie pracowników, jest działaniem mieszczącym się w obszarze komunikacji marketingowej i tożsamości organizacyjnej. Jego znaczenie może być jednak większe, jeśli zostanie potraktowany jako istotny składnik kapitału ludzkiego i jako czynnik katalityczny, podwyższający wartość kapitału społecznego przedsiębiorstwa. Odpowiedni wizerunek biznesowy pomaga budować społecznie pożądany obraz firm, zapewniając im spójność całego przekazu w procesie komunikacji marketingowej. Pracownikom dodaje przy tym atrybutu nowoczesności i wiarygodności. W referacie przedstawione zostaną propozycje wykorzystania elementów wizerunku biznesowego w procesie komunikacji marketingowej przedsiębiorstw, organizacji i instytucji. Rozważania skupiać się będą na najbardziej popularnych i istotnych zasadach biznesowego dress code'u i savoir-vivre'u w europejskim kręgu kulturowym. (abstrakt oryginalny)
EN
The business image, which is both the look and the behavior of employees, is an important part of marketing communication and corporate identity. When used as a crucial component of a human capital, and as a catalytic factor in increasing the social capital's value in a company, its meaning can be even bigger. Good business image helps building a socially desirable picture of a company and consistent account in a marketing communication process. Thanks to this image, employees gains the attributes of modernity and reliability. The report will present, how to use the business image elements in a corporate, institutional and organizational marketing communication system and will focus on the most popular and the most important aims of the business dress code and savoir-vivre in European culture. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
442--451
Opis fizyczny
Twórcy
  • Politechnika Lubelska
Bibliografia
  • Białopiotrowicz, G., 2009, Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce, Wydawnictwo Poltext, Warszawa.
  • Cook, G.O., Cook, R.A., Yale, L.J., 2009, Etykieta biznesu. Przewodnik, Wolters Kluwer Polska, Warszawa.
  • Hartley, M., 2006, Mowa ciała w pracy, Wydawnictwo Jedność, Kielce.
  • Ikanowicz, C., 2010, Etykieta biznesmena. Savoir-vivre, Oficyna Wydawnicza Szkoła Główna Handlowa, Warszawa.
  • Jarczyński, A., 2010, Etykieta w biznesie, Wydawnictwo Helion, Gliwice.
  • Kamińska-Radomska, I., 2004, Etykieta biznesu, czyli międzynarodowy język kurtuazji, Wydawnictwo Studio Emka, Warszawa.
  • Kowalska, K., Łakoma, A., Szymoniuk, B., 2011, Wizerunek biznesowy, Politechnika Lubelska, Lublin, www.bc.pollub.pl [dostęp: 12.12.2011].
  • Kowalska, K., Łakoma, A., 2010, Wizerunek biznesowy jako element budowania rynkowego wizerunku przedsiębiorstw, praca magisterska, Politechnika Lubelska, Lublin, [maszynopis niepublikowany].
  • Kwaśniewska, J., 2009, Lekcja stylu, Wydawnictwo Pascal, Warszawa.
  • Maroń, A., 2006, Wizerunek w biznesie, Wydawnictwo Bellona, Warszawa.
  • Szymoniuk, B. (red.), 2006, Komunikacja marketingowa. Instrumenty i metody, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2006.
  • Walukiewicz, S., 2010, Kapitał ludzki, Instytut Badań Systemowych Polskiej Akademii Nauk, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171212423

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.