PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 9 | 36--39
Tytuł artykułu

W świecie trzech pokoleń : zarządzanie różnorodnością generacji pracowniczych w firmie Universal McCann - studium przypadku

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Universal McCann, dom mediowy będący częścią międzynarodowej sieci Interpublic Group of Companies, ma za sobą 20 lat na rynku reklamy w Polsce. Dziś zatrudnia profesjonalistów mediowych trzech generacji. Przez ostatnie lata bardzo dużo zmieniło się w świecie mediów, a przykład Universal McCann pokazuje, jak dostrajać do tej zmiany i do siebie nawzajem pracowników budujących zróżnicowane wiekowo zespoły. (abstrakt oryginalny)
Rocznik
Numer
Strony
36--39
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171212473

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.