PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 11 | 42--45
Tytuł artykułu

Firmowa olimpiada : konkursy jako narzędzie employer brandingu

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Merytoryczne zadania, rywalizacja, szansa wygrania praktyki, stażu czy w końcu zatrudnienia, możliwość uzyskania profesjonalnego feedbacku na temat posiadanych kompetencji - to wszystko sprawia, że studenci i absolwenci chętnie uczestniczą w konkursach organizowanych przez pracodawców. (abstrakt oryginalny)
Rocznik
Numer
Strony
42--45
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171213051

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.