PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | Wykorzystanie internetu w badaniach marketingowych | 15--22
Tytuł artykułu

Uwarunkowania rozwoju badań marketingowych w internecine

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono uwarunkowania rozwoju badań marketingowych w internecie. W praktyce badań marketingowych napotyka ona wiele barier, wynikających z istoty internetu oraz ograniczeń rynku.
Twórcy
  • Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
  • Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
Bibliografia
  • A Sustainable eEurope: Can ICT Créate Economie, Social and Enviromental Value?, www.europa.eu.int/enterprise/ict/policy/ict-sust/final_report.pdf.
  • Forlicz S., Mikroekonomiczne aspekty przepływu informacji pomiędzy podmiotami rynkowymi. Wyższa Szkoła Bankowa, Poznań 1996, s. 61-102.
  • Gogołek W., Stan i uwarunkowania Internetu w Polsce i na świecie, http://www.il.gda.pl/ris/2002/pdf7Gogolekl.pdf.
  • Ireland's Information Sociaty Commission, Half of Irish adults excluded from Information Sociaty. "Cordis Focus", nr 233, 17.11. 2003.
  • Iyer R., The Internet- A New Opportunity for Marketing Research Firm, http://www.quirks.com.
  • Kreuels B., 2001, Caveats and Options of Internet Surveys, "Journal of E-Business", vol. 1, nr 1, http://www.joumalofe-business.org.
  • Lekse W.J., Olivas-Luján M.R., 2004, Will the Internet Continue to Expand the Strategic Scope of Business?, "Journal of E-Business", vol. 4, nr 2, http://www.journalofe-business.org.
  • Piercy N., 1986, Marketing Budgeting, "Croom Heim", s. 229.
  • Ratajczyk P., Sojkin B., Badania marketingowe przy wykorzystaniu Internetu [w:] Wykorzystanie Internetu w marketingu, Zeman-Miszewska E. red., AE, Katowice 2003.
  • Użytkownicy usług internetowych w Polsce, http://www.ipsos.pl/3_l_031.html.
  • Wolski A., Likwidowanie "wykluczenia informacyjnego", www.biznesnet.pl.
  • Wrzosek W., 2000, Asymetria informacji, "Marketing i Rynek", nr 8-9, s. 2-7.
  • www.clickz.com/stats/sectors/geographics/article.php/5911_151151.
  • Zaliwski A., Korporacyjne bazy wiedzy, PWE, Warszawa 2000, s. 9.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171213285

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.