PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | Wykorzystanie internetu w badaniach marketingowych | 45--53
Tytuł artykułu

Problemy efektywności badań marketingowych prowadzonych w Internecie

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem opracowania jest opisanie potencjalnych respondentów badań pierwotnych w Internecie oraz wskazanie innych czynników, które mogą wpływać na efektywność badań. Wskazane zostaną silne i słabe strony Internetu jako platformy badawczej w ujęciu szans i zagrożeń otoczenia. (fragment tekstu)
Twórcy
  • Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
  • Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
Bibliografia
  • Wielki J., Elektroniczny marketing poprzez Internet, PWN, Warszawa-Wrocław 2002, s. 105
  • www.businessman.onet.pl
  • www.opinie.pl
  • www.pcworld.pl
  • www.tezmedium.pl
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171213293

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.