Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Celem opracowania jest opisanie potencjalnych respondentów badań pierwotnych w Internecie oraz wskazanie innych czynników, które mogą wpływać na efektywność badań. Wskazane zostaną silne i słabe strony Internetu jako platformy badawczej w ujęciu szans i zagrożeń otoczenia. (fragment tekstu)
Rocznik
Strony
45--53
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
autor
- Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
Bibliografia
- Wielki J., Elektroniczny marketing poprzez Internet, PWN, Warszawa-Wrocław 2002, s. 105
- www.businessman.onet.pl
- www.opinie.pl
- www.pcworld.pl
- www.tezmedium.pl
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171213293