PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | Wykorzystanie internetu w badaniach marketingowych | 65--72
Tytuł artykułu

Bez emocji o wykorzystywaniu Internetu w badaniach marketingowych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Dotychczasowe doświadczenia pokazują, że badania marketingowe realizowane przez Internet przynoszą satysfakcjonujące rezultaty, gdy dotyczą przedmiotowego zakresu badań, takich jak: warunki, instrumenty i wyniki działania przedsiębiorstwa (organizacji). Ograniczona jest natomiast możliwość badań przez Internet konsumentów indywidualnych, a zwłaszcza młodzieżowych. W tym obszarze zdaje się jesteśmy świadkami "docierania się" przeciwności we współczesnych badaniach marketingowych. Z jednej strony, intensyfikacji najnowszych technologii tzw. high-tech w odniesieniu do narzędzi badawczych, które to technologie przyśpieszają i potaniają badania, ale jednocześnie przyczyniają się do "spłaszczenia" wyników, z drugiej zaś - potrzeby realizacji wielu badań pogłębionych, sięgających do przyczyn i mechanizmów sprawczych, mających jakościowy charakter i niepoprzestających na poznaniu "wierzchołka góry lodowej", obrazującego badane zjawisko rynkowe. Przeanalizujemy więc zaanonsowany problem w aspekcie młodzieżowych badań marketingowych. (fragment tekstu)
Twórcy
  • IRWiK
Bibliografia
  • Day G.S., Montgomery D.B., 1999, Charting New Directions for Marketing, "Journal of Marketing"
  • Niezgoda A., 20.09.2003, Społeczeństwo, "Polityka", nr 38, s. 82-84
  • Pęczak M., Mały słownik subkultur młodzieżowych, Semper, Warszawa 1992, s. 98, 99
  • Tymicka J., 3.11.2003, Świat według Galerianek, "Metropol", s. 8, 9
  • Zikmund W.G., Business Research Methods, The Dryden Press, Fort Worth 2000, s. 19
  • Żebrowska M., Psychologia rozwoju dzieci i młodzieży, PWN, Warszawa 1975, s. 665-693
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171213297

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.