PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | Wykorzystanie internetu w badaniach marketingowych | 73--81
Tytuł artykułu

Zastosowanie Internetu w badaniach marketingowych polskich spółek giełdowych - wyniki badań

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Podstawowym warunkiem podejmowania właściwych decyzji marketingowych jest posiadanie oraz odpowiednia analiza niezbędnych informacji. Choć częstokroć podstawą dokonywania wyborów jest intuicja lub szeroko rozumiane doświadczenie, to brak krytycznych informacji i płynących z nich wniosków powoduje, iż ryzyko popełnienia błędów decyzyjnych jest nieuniknione. (...) Celem przeprowadzonych bezpośrednich badań ilościowych była identyfikacja zakresu wykorzystania Internetu w badaniach marketingowych polskich spółek giełdowych, ocena przydatności zgromadzonych tą drogą informacji, a także zbadanie znaczenia przypisywanego uzyskanym za pomocą Internetu informacjom marketingowym. (fragment tekstu)
Twórcy
  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Bibliografia
  • Strzyżewska M. red., Marketingowe zastosowanie Internetu w Polsce, Instytut Funkcjonowania Gospodarki Narodowej SGH, Szkoła Główna Handlowa, Warszawa 2002, s. 34
  • Gregor B., Stawiszyński M., Internet w badaniach marketingowych, [w:] Badania marketingowe, metody, tendencje, zastosowania, Mazurek-Łopacińska K. red., AE, Wrocław 2003, s. 439
  • Koźmiński A.K., Zarządzanie międzynarodowe, PWE, Warszawa 1999, s. 240
  • http://www.nbportal.pl/common/Wiadomosc.jsp?nid=12761&page=l&active=3028
  • Kucia M., Mazurek G., Exploitation of Web Sites Potential by Companies Listed on the Warsaw Stock Exchange - Research Findings [w:] Business and Economic Development in Central and Eastern Europe. The Twelfth Annual International Conference, Faculty of Business and Management, Brno University of Technology, Czechy 2004, s. 45
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171213299

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.