PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | Wykorzystanie internetu w badaniach marketingowych | 91--96
Tytuł artykułu

Rola Internetu w badaniach marketingowych przedsiębiorstw

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Błyskawicznie rozwijający się Internet zrewolucjonizował przepływ i analizę informacji w sposób nieodwracalny, zmienił również obszary i formy komunikacji interpersonalnej. Ogromne możliwości Internetu z jednej strony zmieniają zachowania nabywcze konsumentów a z drugiej stwarzają nieznane dotąd możliwości rozwoju, które stanowią ogromne wyzwanie dla wszystkich przedsiębiorstw. Mówiąc o przedsiębiorstwach musimy dostrzec ogromny wpływ Internetu na złożony charakter zakupów na rynku środków produkcji, który sprawia, że o sukcesie przedsiębiorstwa decydują zdobyte informacje rynkowe o klientach, konkurentach, a także trendach rynkowych. Sukces rynkowy przedsiębiorstwa determinowany jest posiadaniem informacji, ale również umiejętności wykorzystania nadarzających się szans i minimalizowania zagrożeń. (fragment tekstu)
Twórcy
  • Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach
Bibliografia
  • Adelt J., 1999, Fokusy, "Impact", nr 4, s. 14
  • Bajdak A., Internet w marketingu, PWE, Warszawa 2003, s. 87
  • Bajdak A., Uwarunkowania wykorzystania Internetu w badaniach marketingowych [w:] Badania Marketingowe. Metody, tendencje, zastosowania, Mazurek-Łopacińska K. red., AE, Wrocław 2003, s. 444
  • Frankfort-Nachmias Ch., Nachmias D., Metody badawcze w naukach społecznych, Zysk i S-ka Poznań 2001, s. 223
  • Kędzior Z., Badania rynkowe, metody, zastosowania, PWE, Warszawa 2005, s. 73, 90
  • Kędzior Z., Karcz K., Badania marketingowe w praktyce, PWE, Warszawa 2001, s. 62
  • Kotler Ph., Armstrong G., Sounders J., Wong V., Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002, s. 373
  • Mazurek-Łopacińska K., Badania marketingowe podstawowe metody i obszary zastosowania, AE, Wrocław 2002, s. 32, 150
  • Nowak S., Metodologia badań społecznych, PWN, Warszawa 1985, s. 45
  • Rószkiewicz M., Metody ilościowe w badaniach marketingowych, PWE, Warszawa 2002, s. 29
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171213309

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.