PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | Wykorzystanie internetu w badaniach marketingowych | 97--103
Tytuł artykułu

Wirtualny serwis jako narzędzie badań rynkowych - perspektywa producenta urządzeń

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedmiotem niniejszego opracowania jest wykorzystanie wirtualnego serwisu technicznego jako narzędzia pozyskiwania informacji o kliencie, postrzeganych jako pochodna informacji o rynku wytwarzanych przez niego dóbr. Domenę rozważań stanowi rynek środków produkcji. (fragment tekstu)
Twórcy
  • Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach
Bibliografia
  • Brown J., Culkin N., Fletcher J., 2001, Human Factors in Business-tobusiness Research over the Internet, "International Journal of Market Research", nr 43, s. 425-443
  • Ilieva J., Baron S., Healey N.M., 2002, Online Surveys in Marketing Research: Pros and Cons, "International Journal of Market Research", nr 40, s. 361-379
  • Kotier Ph., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner & S-ka, Bydgoszcz 1994, s. 16
  • Kotler Ph., Marketing od A do Z, PWE, Warszawa 2004, s. 67
  • Malhotra N.K.., Peterson M., 2001, Marketing Research in the New Millenium. Emerging Issues and Trends, "Marketing intelligence & Planning", No 19, s. 216-236
  • Nancarrow C., Pallister J., Brace I., 2001, A New Research Medium, New Research Populations and Seven Deadly Sins for Internet Researchers, "Qualitative Market Research", nr 4, s. 136-150
  • Parasuraman A., Zinkhan G.M., 2002, Marketing to and Serving Customers Through the Internet: an Overview and Research Agenda, "Academy of Marketing Science Journal", nr 30, s. 286-296
  • Rao S., Perry Ch., 2003, Convergent Interviewing to Build a Theory in Under-researched Areas: Principles and an Example Investigation of Internet Usage in Inter-firm Relationships, "Qualitative Market Research", nr 6, s. 236 - 247
  • Rehan ul-Hag, 2002, The Impact of the Internet on Marketing and Sales, "Qualitative Market Research", nr 5, s. 72-78
  • Smith D., Culkin N., 2001, Making Sense of Information: A New Role for the Marketing Researcher? "Marketing Intelligence & Planning", nr 19, s. 263-273
  • Varadarajan P.R., Yadov M.S., 2002, Marketing Strategy and the Internet: an Organizing Framework, "Academy of Marketing Science Journal", nr 30, s. 296-313
  • Wilson A., Laskey N., 2003, Internet Based Marketing Research: a Serious Alternative to Traditional Research Methods? "Marketing Intelligence & Planning", nr 21, s. 79-84
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171213313

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.