PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | Wykorzystanie internetu w badaniach marketingowych | 105--116
Tytuł artykułu

Metody pomiarów i źródła błędów w badaniach oglądalności witryn internetowych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Czterema podstawowymi metodami badania oglądalności witryn internetowych są kwestionariuszowe badania użytkowników Internetu, analiza logów (plików rejestrów dostępu), audyt oglądalności za pomocą systemów trackingowych oraz panel użytkowników sieci Internet. Każda z tych metod ma swoją specyfikę, możliwości pomiaru (np. zestaw dostępnych wskaźników charakteryzujących zachowania użytkowników) i ograniczenia (reprezentatywność, różna szczegółowość pomiaru). (fragment tekstu)
Twórcy
  • Akademia Ekonomiczna w Krakowie
  • Akademia Ekonomiczna w Krakowie
Bibliografia
  • Goban-Klas T., Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa-Kraków 2001, s. 25
  • http://definicje.digipedia.pl/def/314499713.html http://pl.wikipedia.org/wiki/Cookies
  • http://searchwebservices.techtarget.com/sDefinition/0"sid26_gci212738,00.html
  • Sobocińska M., Badania marketingowe przez Internet - zalety i ograniczenia oraz zastosowania [w:] Marketing - handel - konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym, t. 1, Gregor B. red., Łódź 2004, s. 467
  • Tarkowski A., 2001, Badacze na tropie internautów, "Brief", nr 2(18), s. 66-67
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171213315

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.