Czasopismo
2005
|
Wykorzystanie internetu w badaniach marketingowych
|
105--116
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Czterema podstawowymi metodami badania oglądalności witryn internetowych są kwestionariuszowe badania użytkowników Internetu, analiza logów (plików rejestrów dostępu), audyt oglądalności za pomocą systemów trackingowych oraz panel użytkowników sieci Internet. Każda z tych metod ma swoją specyfikę, możliwości pomiaru (np. zestaw dostępnych wskaźników charakteryzujących zachowania użytkowników) i ograniczenia (reprezentatywność, różna szczegółowość pomiaru). (fragment tekstu)
Rocznik
Strony
105--116
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Akademia Ekonomiczna w Krakowie
autor
- Akademia Ekonomiczna w Krakowie
Bibliografia
- Goban-Klas T., Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa-Kraków 2001, s. 25
- http://definicje.digipedia.pl/def/314499713.html http://pl.wikipedia.org/wiki/Cookies
- http://searchwebservices.techtarget.com/sDefinition/0"sid26_gci212738,00.html
- Sobocińska M., Badania marketingowe przez Internet - zalety i ograniczenia oraz zastosowania [w:] Marketing - handel - konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym, t. 1, Gregor B. red., Łódź 2004, s. 467
- Tarkowski A., 2001, Badacze na tropie internautów, "Brief", nr 2(18), s. 66-67
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171213315