PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | Wykorzystanie internetu w badaniach marketingowych | 117--122
Tytuł artykułu

Internetowe bazy danych o organizacjach pozarządowych - funkcje i cechy

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wyniki badań marketingowych są podstawą decyzji gospodarczych nie tylko firm biznesu, ale także organizacji non profit zarówno prywatnych, jak i publicznych. (...) Ważną część badań marketingowych stanowi także analiza źródeł wtórnych tzw. wewnętrznych i zewnętrznych. Informacje wewnętrzne organizacji non profit coraz powszechniej gromadzone są w postaci elektronicznej, co wynika ze stale rosnącej dostępności do sprzętu komputerowego. (...) Niżej zaprezentowano przykładowe strony internetowe zawierające istotne informacje wtórne przydatne w badaniach środowiska marketingowego organizacji non profit w Polsce. (fragment tekstu)
Twórcy
  • Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171213317

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.