Czasopismo
2005
|
Wykorzystanie internetu w badaniach marketingowych
|
123--132
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Celem niniejszego opracowania jest wstępne rozpoznanie obecnego stopnia zastosowania informacji i badań internetowych przez gminy województwa lubelskiego na tle możliwości wykorzystania takich badań wskazywanych w literaturze oraz wynikających ze zrealizowanych dotychczas badań empirycznych. Opracowanie ma charakter wstępny, zastosowano w jego realizacji metody badawcze w postaci: obserwacji witryn internetowych gmin województwa lubelskiego oraz ankietę umieszczoną na stronie www z zaproszeniem przesłanym pocztą elektroniczną do osób odpowiedzialnych za witrynę internetową danej gminy. (fragment tekstu)
Rocznik
Strony
123--132
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Bibliografia
- http://www.annopol.lubelskie.pl/fusion_forum/index.php
- http://www.bialapodlaska.pl/sonda/sonda.php
- http://www.frarapol.lubelskie.pl/fusion_forum/index.php
- http://www.leczna.pl/ankieta.php
- http://www.mnii.gov.pl/mnii/redir.jsp?place=galleryStats&id=3918
- http://www.rnnii.gov.pl/mnii/redir.jsp?place=galleryStats&id=7916
- http://www.stat.gov.pl/bip/rejestry/teryt/index.htm
- Mącik R., Wykorzystanie Internetu w badaniach marketingowych, UMCS, Lublin 2005, s. 48-51, 63, 107-111, 141-143
- Produkt Krajowy Brutto według województw i podregionów w 2002 roku. GUS, Katowice 2004, s. 23
- Słojewska A., 27.01.2005, Polskie regiony potrzebują unijnej pomocy, "Rzeczpospolita"
- http://www.ranking.pl/Newsletter/2005-05-05/
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171213319