PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | Wykorzystanie internetu w badaniach marketingowych | 213--218
Tytuł artykułu

Postawy konsumentów wobec internetowych badań marketingowych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono definicję konsumenta internetowego oraz badania dotyczące użytkowników internetu. Omówiono zachowania konsumentów wobec internetowych badań marketingowych.
Twórcy
  • Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach
Bibliografia
  • Allen V.F., Internet Consumer's Atiitudes and E-commerce Behavior, Dissertation, Wichita State Uniwersity, USA, 2001, s. 3, 5-6
  • Brady R., Forrest E., Mizerski R., Marketing w Internecie, PWE, Warszawa 2002, s. 20, 251
  • Fetto J., Internet Interest Dips, American Demographics, Ithaca 2002, s. 1
  • Franklin T., Motivations Related to Consumer Use of Online Services, Dissertation, University of Texas, Arlington 2001, s. 3, 9-12
  • Human Development Reports: Internet Users Statistics, 2004
  • Kubicka J., Poziom życia ludności Polski na tle doświadczeń Grecji, Hiszpanii, Portugalii, AE, Katowice 2004, s. 74
  • Kurowski G., Lach M., 2004, Detaliści w Internecie, czyli jak wykorzystać sieć niekoniecznie prowadząc sprzedaż online, "Marketing w Praktyce", s. 3
  • Mathwick C., Rigdon E., 2004, Play, Flow and the Online Search Expierience, "Journal of Consumer Behavior", s. 8
  • Miller J.S., 2003, Internet Respondents: What Have we Learned? "CMOR Promoting & Advocating Survey Research", s. 2
  • Mowen J.C., Minor M.S., Consumer Behavior. Prentice Hall, New Jersey 2001, s. 131-132
  • Nowacki R., Zastosowanie metod panelowych w zakresie monitorowania wielkości sprzedaży i udziału w rynku w sieci handlu detalicznego [w:] Marketingowe badania bezpośrednie-zastosowanie, Milic-Czemiak R. red., Difin, Warszawa 2005, s. 29, 108
  • Peter J.P., Olson J.C., Consumer Behavior and Marketing Strategy, McGrawHill, New York 2005, s. 3, 152
  • Romani P.N., Using the Internet for More Personal and Professional Results, The American Salesman, Burlington 2005, s. 2
  • Sagan A., Badania marketingowe, AE, Kraków 2004, s. 82
  • Tingling P., Parent M., Wade M., Extending of Capabilities of Internet-based Research: Lesson from the Field, Bradford 2003, s. 7-8
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171213339

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.