Czasopismo
2005
|
Wykorzystanie internetu w badaniach marketingowych
|
219--227
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Rynek usług bankowych należał do branż, które najszybciej zaczęły stosować internet w swojej działalności. Początkowo głównie do celów informacyjno-promocyjnych, następnie w działalności operacyjnej banków, a obecnie do przeprowadzania badań. Omówiono postawy konsumentów wobec takich badań.
Rocznik
Strony
219--227
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach
Bibliografia
- Bajdak A. red., Internet w marketingu,PWE, Warszawa 2003, s. 81
- Figiel A., Etnocentryzm konsumencki. Produkty krajowe czy zagraniczne, PWE, Warszawa 2004, s. 14
- Rocznik Statystyczny 2003. GUS, Warszawa 2004
- Sobocińska M., Badania marketingowe przez Internet - zalety i ograniczenia oraz zastosowania [w:] Marketing - handel - konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym, Gregor B. red., UŁ, Łódź 2004, s. 463
- Sojkin B., Ratajczyk P., Badania marketingowe przy wykorzystaniu Internetu [w:] Wykorzystanie Internetu w marketingu, Zeman-Miszewska E. red., CBiE, Katowice 2003, s. 353
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171213345