PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | Wykorzystanie internetu w badaniach marketingowych | 219--227
Tytuł artykułu

Postawy konsumentów wobec badań internetowych prowadzonych przez banki

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Rynek usług bankowych należał do branż, które najszybciej zaczęły stosować internet w swojej działalności. Początkowo głównie do celów informacyjno-promocyjnych, następnie w działalności operacyjnej banków, a obecnie do przeprowadzania badań. Omówiono postawy konsumentów wobec takich badań.
Twórcy
  • Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach
Bibliografia
  • Bajdak A. red., Internet w marketingu,PWE, Warszawa 2003, s. 81
  • Figiel A., Etnocentryzm konsumencki. Produkty krajowe czy zagraniczne, PWE, Warszawa 2004, s. 14
  • Rocznik Statystyczny 2003. GUS, Warszawa 2004
  • Sobocińska M., Badania marketingowe przez Internet - zalety i ograniczenia oraz zastosowania [w:] Marketing - handel - konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym, Gregor B. red., UŁ, Łódź 2004, s. 463
  • Sojkin B., Ratajczyk P., Badania marketingowe przy wykorzystaniu Internetu [w:] Wykorzystanie Internetu w marketingu, Zeman-Miszewska E. red., CBiE, Katowice 2003, s. 353
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171213345

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.