PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | Wykorzystanie internetu w badaniach marketingowych | 229--233
Tytuł artykułu

Motywacje udziału w badaniach on-line a wiarygodność ich wyników

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Badania marketingowe czy opinii publicznej wykorzystujące internet staje się coraz bardziej popularne. Omówiono systemy motywowania respondentów do udziału w badaniach oraz ich wpływ na czynniki warunkujące wiarygodność badań.
Twórcy
  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Bibliografia
  • Bimholtz J.P., Horn D.B., Finholt T.A., Joo Bae S., 2004, The Effects of Cash, Electronic, and Paper Gift Certificates as Respondent Incentives for a Web-Based Survey of Technologically Sophisticated Respondents, "Social Science Computer Review", vol. 22, nr 3
  • Czarnecki A., Wiarygodność internetowych badań ankietowych, "Marketing i Rynek"
  • Downes-Le Guin Th., Janowitz P., Stone R., Khorram Sh., 2002, Use of Pre-Incentives in an Internet Survey, "Journal of Online Research"
  • Duliniec E., Sznajder A., Internetowe badania marketingowe w Polsce i na świecie [w:] Kontrowersje wokół marketingu w Polsce - tożsamość, etyka, przyszłość, Garbarski L. red., Warszawa 2004
  • Goeritz A.S., The Impact of Material Incentives on Response Quantity, Response Quality, Sample Composition, Survey Outcome, and Cost in Online Access Panels, "International Journal of Market Research", vol. 46, Quater 3
  • Porter R., Whitcomb M.E., 2003, The Impact of Lottery Incentives on Student Survey Response Rates, "Research in Higher Education", vol. 44, nr 4
  • Sobocińska M., Badania marketingowe przez Internet - zalety i ograniczenia oraz zastosowania [w:] Marketing - handel - konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym, UŁ, Łódź 2004
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171213347

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.