Czasopismo
2005
|
Wykorzystanie internetu w badaniach marketingowych
|
265--272
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Podstawowym narzędziem relacji strategii dystrybucji są kanały dystrybucyjne. Omówiono wykorzystanie Internetu jako bezpośredniego kanału sprzedaży.
Rocznik
Strony
265--272
Opis fizyczny
Twórcy
- Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach
Bibliografia
- Afuah A., Tucci Ch.L., Biznes internetowy. Strategie i modele, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2003, s. 21
- Teluk T., E-biznes. Nowa gospodarka, Onepress, Helion, Gliwice 2002, s. 43
- www.tns-global.pl
- www.wprost.wp.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171213361