PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | Atrakcyjność inwestycyjna a przedsiębiorczość regionalna w Polsce | 81--124
Tytuł artykułu

Atrakcyjność inwestycyjna a przedsiębiorczość regionalna w tradycyjnych usługach

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Atrakcyjność inwestycyjna regionów jest uzależniona z jednej strony od ich walorów lokalizacyjnych, a z drugiej strony od specyfiki danego rodzaju działalności. Usługi tradycyjne, do których zaliczamy: handel i naprawy oraz hotelarstwo i gastronomie, nie wymagają dostępu do zasobów wykwalifikowanej kadry, lecz do pracowników o stosunkowo niewysokich wymaganiach płacowych.
Twórcy
  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Politechnika Koszalińska
Bibliografia
  • Kurek W., Turystyka, PWN, Warszawa 2007.
  • Warszyńska J., Jackowski A" Podstawy geografii turyzmu, PWN, Warszawa 1978.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171213463

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.