PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | Atrakcyjność inwestycyjna a przedsiębiorczość regionalna w Polsce | 243--257
Tytuł artykułu

Badanie atrakcyjności inwestycyjnej wiodących gmin polskich. Wyniki badań

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Ogólna atrakcyjność inwestycyjna regionu zależy od wielu czynników. Jednym z najważniejszych jest nastawienie gmin do potencjalnego inwestora, czyli jakość obsługi inwestora. Studenckie Koło przeprowadziło badanie jakości obsługi inwestorów w wybranych polskich gminach.
Bibliografia
  • Czornik M., Promocja miasta. Katowice, Wyd. Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Katowice 2005.
  • Sobiech Ł., Skuteczna promocja samorządu naprawdę się opłaca, http://samorzad. infor.pl/temat_dnia/artykuly/387178,skuteczna_promocja_samorzadu_naprawde_ sie_oplaca.html, 29.09.2011.
  • Swianiewicz P" Polityka podatkowa gmin, http://www.wspolnota.org.pl/ artykul/1561,polityka-podatkowa-gmin, 21.09.2011.
  • Swianiewicz P., Dziemianowicz W., Atrakcyjność inwestycyjna miast: raport z badań, Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową, Warszawa 1998.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171213557

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.