Warianty tytułu
A Survey Diagnosis of Administrative Quality of Customer Service in Communal Authorities on the Example of the Municipal Office in Przemków
Języki publikacji
Abstrakty
Jakość administracyjnej obsługi interesantów gminnych struktur samorządowych może być różnie oceniana i postrzegana przez pracowników (usługodawców), ekspertów zewnętrznych (np. audytorów) oraz klientów (usługobiorców). W triadzie tych opinii najważniejsze wydają się subiektywne odczucia petentów urzędu, a ich gromadzeniu najlepiej służą badania ankietowe. Przeprowadzone wywiady osobiste wśród interesantów Urzędu Miejskiego w Przemkowie formułują wielowymiarową ocenę świadczonych usług administracyjnych i są swoistym certyfikatem jakości wystawionym przez respondentów. (abstrakt oryginalny)
Jakość administracyjnej obsługi interesantów gminnych struktur samorządowych może być różnie oceniana i postrzegana przez pracowników (usługodawców), ekspertów zewnętrznych (np. audytorów) oraz klientów (usługobiorców). W triadzie tych opinii najważniejsze wydają się subiektywne odczucia petentów urzędu, a ich gromadzeniu najlepiej służą badania ankietowe. Przeprowadzone wywiady osobiste wśród interesantów Urzędu Miejskiego w Przemkowie formułują wielowymiarową ocenę świadczonych usług administracyjnych i są swoistym certyfikatem jakości wystawionym przez respondentów. (original abstract)
Rocznik
Strony
515--524
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
autor
- Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
autor
- Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
autor
- Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Bibliografia
- Tkocz M., Zbierak B. [2010], Think - Wybrane i stosowane metody oceny w zarządzaniu jakością usług, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Bronisława Markiewicza w Jarosławiu, Jarosław.
- Mielecka-Kubień Z. [2004], Problemy badań sondażowych, [w:] Ocena i analiza jakości życia, red. W. Ostasiewicz, Wyd. AE we Wrocławiu, Wrocław.
- Kędelski M., Roeske-Słomka I. [1996], Statystyka, Wyd. AE, Poznań.
- Zarządzanie satysfakcją klienta - Europejski poradnik praktyka, European Primer on Customer Satisfaction Management, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Warszawa 2008.
- http://pl.wikipedia.org/wiki/Mystery_shopping [11.07.2011].
- http://pl.wikipedia.org/wiki/Audyt [11.07.2011].
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171214001