PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 243 Gospodarka lokalna w teorii i praktyce | 515--524
Tytuł artykułu

Sondażowa diagnoza jakości administracyjnej obsługi klientów w gminnych strukturach samorządowych na przykładzie Urzędu Miejskiego w Przemkowie

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
A Survey Diagnosis of Administrative Quality of Customer Service in Communal Authorities on the Example of the Municipal Office in Przemków
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Jakość administracyjnej obsługi interesantów gminnych struktur samorządowych może być różnie oceniana i postrzegana przez pracowników (usługodawców), ekspertów zewnętrznych (np. audytorów) oraz klientów (usługobiorców). W triadzie tych opinii najważniejsze wydają się subiektywne odczucia petentów urzędu, a ich gromadzeniu najlepiej służą badania ankietowe. Przeprowadzone wywiady osobiste wśród interesantów Urzędu Miejskiego w Przemkowie formułują wielowymiarową ocenę świadczonych usług administracyjnych i są swoistym certyfikatem jakości wystawionym przez respondentów. (abstrakt oryginalny)
EN
Jakość administracyjnej obsługi interesantów gminnych struktur samorządowych może być różnie oceniana i postrzegana przez pracowników (usługodawców), ekspertów zewnętrznych (np. audytorów) oraz klientów (usługobiorców). W triadzie tych opinii najważniejsze wydają się subiektywne odczucia petentów urzędu, a ich gromadzeniu najlepiej służą badania ankietowe. Przeprowadzone wywiady osobiste wśród interesantów Urzędu Miejskiego w Przemkowie formułują wielowymiarową ocenę świadczonych usług administracyjnych i są swoistym certyfikatem jakości wystawionym przez respondentów. (original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Bibliografia
  • Tkocz M., Zbierak B. [2010], Think - Wybrane i stosowane metody oceny w zarządzaniu jakością usług, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Bronisława Markiewicza w Jarosławiu, Jarosław.
  • Mielecka-Kubień Z. [2004], Problemy badań sondażowych, [w:] Ocena i analiza jakości życia, red. W. Ostasiewicz, Wyd. AE we Wrocławiu, Wrocław.
  • Kędelski M., Roeske-Słomka I. [1996], Statystyka, Wyd. AE, Poznań.
  • Zarządzanie satysfakcją klienta - Europejski poradnik praktyka, European Primer on Customer Satisfaction Management, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Warszawa 2008.
  • http://pl.wikipedia.org/wiki/Mystery_shopping [11.07.2011].
  • http://pl.wikipedia.org/wiki/Audyt [11.07.2011].
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171214001

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.