PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2012 | nr 3 | 2--9
Tytuł artykułu

Projakościowe aspekty doskonalenia zarządzania zasobami niematerialnymi

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przeanalizowano aspekty wpływające na proces zarządzania zasobami niematerialnymi, ze szczególnym uwzględnieniem orientacji jakościowej. Podjęto również kwestie definicyjne, w odniesieniu do pojęć takich jak: jakość i zasoby niematerialne.
EN
Taking into account quality orientation, in the paper the issues of chosen aspects leading to excellence are discussed. The starting point for that is a specific understanding of the development process of intangible resources. Basing on the examples, where individual aspects are considered, the cultural and ethical elements of this process and their relations are pointed out.(original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
2--9
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Banaszak M., 1993, Etos Wielkopolan dawniej, "Przegląd Wielkopolski", nr 3-4
  • Borys T., 1985, Jakość i system terminów pochodnych, "Normalizacja", nr 8-9
  • Borys T., Podstawowe definicje teorii jakości, Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej nr 64, Wrocław 1974
  • Czarny T., Lubicz M., 1980, Jakość w systemach produkcyjnych, "Problemy Jakości", nr 4
  • Dahlgaard-Park S.M., 2009, Decoding the code of excellence - for achieving sustainable excellence, "International Journal of Quality and Service Sciences", vol. 1, nr 1
  • Dwojacki P., 1995, Składniki misji - tożsamość firmy, "Przegląd Organizacji", nr 11
  • Encyklopedia powszechna, PWN, Warszawa 1974
  • Etyka w działalności gospodarczej. Materiały konferencji KIG, Warszawa 2004
  • Kieser A., Kubiczek H., Organisation, Walter de Gruyter, Berlin 1992
  • Klos Z., Elementy inżynierii jakości i ekologii maszyn, Wyd. Politechniki Poznańskiej, Poznań 1998
  • Klos Z., Gasiński L., O jakości maszyn i urządzeń, Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej nr 30, Poznań 1988
  • Klos Z., Kategoria jakości w problematyce inżynierii jakości. Materiały konferencji: Inżynieria jakości'02, Gdynia 2002
  • Kłos Z., Kształtowanie kultury przedsiębiorstwa, Wyd. ITE, Radom 1997
  • Kolman R., Ilościowe określanie jakości, PWE, Warszawa 1973
  • Kroeber A.L., Istota kultury, PWN, Warszawa 1989
  • Lacocca L., Lacocca - autobiografia, Książka i Wiedza, Warszawa 1990
  • Lewicka-Strzałecka A., Etyka biznesu. Podstawy praktyczne, Wyd. PAN, Warszawa 1993
  • Nowicki M., 2010, Wina Północnej Europy, "Świat win", nr 6
  • Schein E., Organizational Culture and Leadership, Jossey Bass, San Francisco 1992
  • Schewe Ch.D., Smith R.M., Marketing. Concepts and Application, McGraw-Hill, New York 1980
  • Schuetz A., Life Forms and Meaning Structure, Routledge & Kegan Paul, London 1982
  • Siekiera T., Bata - organizacja i zarządzanie, Wyd. CLPO, Kraków 1995
  • Szczepański J., Czynniki kształtujące zawód i strukturę zawodową [w:] Socjologia zawodów, PWN, Warszawa 1965
  • Tatarkiewicz W., O doskonałości, Wyd. PWN, Warszawa 1976
  • Wawrzyniak B., Polityka strategiczna przedsiębiorstwa, PWE, Warszawa 1989
  • Weinberg G.M., Myślenie systemowe, Wyd. Naukowo-Techniczne, Warszawa 1979
  • Zandberg J., 1995, Jak to dawniej w Polsce z jakością bywało, "Qualityland", nr 2
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171214469

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.