PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 226 | 96--104
Tytuł artykułu

Udział w targach jako forma aktywności marketingowej na rynku usług logistycznych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Participation in Trade Shows as a Form of Marketing Activity on the Market of Logistic Services
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem niniejszego opracowania jest wskazanie determinant skuteczności działań marketingowych podejmowanych podczas targów organizowanych dla rynków business-to-business. Szczególna uwaga została zwrócona na aktywność wystawienniczą podmiotów z branży usług logistycznych. Ponadto w artykule zaprezentowano proces przygotowania oraz realizacji wystąpienia targowego, jak również wydarzenia wystawiennicze o istotnym znaczeniu dla branży TSL. (abstrakt oryginalny)
EN
The purpose of this article is to identify determinants of the effectiveness of marketing activities undertaken during the business to business (B2B) trade shows. Particular attention was paid to exhibition activities of the logistics services enterprises. Moreover, the article presents the process of preparation and implementation of participation in trade shows, as well as the fairs of key importance for TSL business (transport, freight forwarding, logistics). (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
96--104
Opis fizyczny
Twórcy
  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
Bibliografia
  • Appleyard, J., 2005, How to Exhibit at Trade Fairs. The Complete Guide to Making Your Company's Next Exhibition Enormously Rewarding, How To Books, Begbroke.
  • Dąbrowska, J., 2005, Prospektowanie nowych klientów, Marketing w Praktyce, nr 85.
  • Gębarowski, M., 2006, Mniej kontraktów, więcej kontaktów - czyli prospektowanie podczas targów, Gazeta Targowa, nr 275.
  • Gębarowski, M., 2010, Współczesne targi. Skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej, Regan Press, Gdańsk.
  • Kotler, Ph., Pfoertsch, W., 2006, B2B Brand Management, Springer, Berlin-Heidelberg.
  • Mathur, U.C., 2008, Business to Business Marketing, New Age International, Daryaganj.
  • Siskind, B., 2005, Powerful Exhibit Marketing. The Complete Guide to Successful Trade Shows, Conferences, and Consumer Shows, John Wiley & Sons, Mississauga, Canada.
  • Smith, PR., 1993, Marketing Communications. An Integrated Approach, Kogan Page, London.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171214627

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.