PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2004 | nr 10 | 6--9
Tytuł artykułu

Zintegrowane podejście QFD/hoshin w planowaniu strategicznym

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono zagadnienia związane z łącznym stosowaniem metod QFD i hosthin. Obydwie metody rozwijają współpracę między pracownikami i wydziałami, co wzmacnia analizę wszystkich ważnych powiązań, dzięki czemu można zminimalizować subiektywność w planowaniu strategicznym.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
6--9
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • 1. Akao Y. (ed.), Hoshin Kanri: Policy deployment for successful TQM, Cambridge MA: Productivity Press, 1991.
  • 2. Akao Y., Mazur G., The leading edge ínf QFD: past, present and future, "The International Journal of Quality & Reliability Management", 20, 1, 2003.
  • 3. Bechtell M. L., The Management Compass: Steering the corporation using hoshin planning, New York NY: American Management Association, 1995.
  • 4. Campbell S., Focusing And Aligning Hospitals Through Hoshin Planning, "Health Care Strategic Management", February 1997.
  • 5. Crowe T. J., Cheng C., Using Quality Function Deployment in manufacturing strategic planning, "International Journal of Operations & Production Management", vol. 16, n. 4, 1995.
  • 6. Ćwiklicki M., Hoshin -plan na jeden rok, "Manager" nr 5, 1999.
  • 7. Ćwiklicki M., Łap piłkę czyli o korzyściach z uzgadniania strategii z pracownikami, "Personel", 1-31 lipca 2000.
  • 8. Ćwiklicki M., Obora H., Kompleksowe wykorzystanie 7 "nowych" metod TQM, "Problemy Jakości" nr 8, 2000.
  • 9. Hunt R. A., Xavier F.B., The leading edge in strategie QFD, "The International Journal of Quality & Reliability Management", 20, 1, 2003.
  • 10. Kano N., A Perspective on Quality Activities in American Firms, "California Management Review", Spring 1993.
  • 11. Kleniewski A., Badanie i analiza potrzeb klienta - QFD, "Problemy Jakości" nr 5, 1995.
  • 12. Kowalska D., QFD (Quality Function Deployment) - Metoda Umiejscowienia Funkcji Jakości, "Problemy Jakości", nr 3, 1995.
  • 13. Lisiecka K., Pater S., Quality Function Deployment (QFD) narzędziem strategicznego planowania jakości, "Problemy Jakości", nr 3, 1997.
  • 14. Martyniak Z., HOSHIN -japońska metoda zarządzania, "Organizacja i Kierowanie", nr 4 1998.
  • 15. Mazur G., Report on QFD in America, Proceedings of the Fourth Symposium on Quality Function Deployment, JUSE, Tokyo, s.17-26, 1994.
  • 16. Nierzwicki W., Wiśniewska M., House of Quality, Problemy Jakości", nr 2, 1995.
  • 17. Obora H., Potocki A., Zastosowanie tabeli współzależności (powiązań) do ustalania hierarchii oczekiwań klienta w metodzie QFD, "Problemy Jakości", nr 3, 1999.
  • 18. Piotrowski M., QFD - projektowanie sterowane przez klienta, "Problemy Jakości" nr 3, 1995.
  • 19. Pun K. F., Chin K. S., Lau H., A QFD/hoshin approach for service quality deployment: case study, "Managing Service Quality", vol. 10, n. 3, 2000.
  • 20. Quality Function Deployment - Methodology, American Supplier Institute Inc., 1989.
  • 21. Sullivan L.P., Policy management through Quality Function Deployment, "Quality Progress", vol. 21, is. 6, 1988.
  • 22. Witcher B., Hoshin Kanri: How Xerox Manages, "Long Ranger Planning", June 1999.
  • 23. Wolniak R., Koncepcja 30. macierzowego rozwinięcia metody QFD, "Problemy Jakości" 9, 2003.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171214669

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.