PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 12 | 237--247
Tytuł artykułu

Dylematy pomiaru wartości małego przedsiębiorstwa

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Dilemma die Wertmessung der Kleiunternehmen
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono problem pomiaru wartości przedsiębiorstwa jako podstawy zarządzania ukierunkowanej na maksymalizację bogactwa dla właściciela. Opisano także ograniczenia systemu informacyjnego małego przedsiębiorstwa występujące przy obliczaniu rentowności kapitału. Przedstawiono propozycje szacowania kosztu kapitału w małym przedsiębiorstwie.
Twórcy
Bibliografia
  • Benninga S.Z., Sarig O.H., Finanse przedsiębiorstwa. Metody wyceny, WIG-Press, Warszawa 2000.
  • Copeland T., Koller T., Murrin J., Wycena, mierzenie i kształtowanie wartości przedsiębiorstwa, WIG-Press, Warszawa 1997.
  • Determinanty i modele wartości przedsiębiorstw, red. W. Skoczylas, PWE, Warszawa 2007.
  • Martyniuk-Kwiatkowskiej O., Koncepcja audytu wewnętrznego w małym przedsiębiorstwie, Uniwersytet Gdański, Wydział Zarządzania, Sopot 2006.
  • Mikołajek-Gocejna M., Podstawy koncepcji zarządzania wartością przedsiębiorstwa, http://www.sgh.waw.pl/kated17/kzp/dydaktyczna/wykladl/VBM%20-%20teoria.ppt
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171214931

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.