PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2012 | nr 12 | 38--40
Tytuł artykułu

Czas na social media

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono zagadnienia związane z komunikacją banku z klientami. Szczególną uwagę zwrócono na adaptację nowych kanałów komunikacji z klientami przez doradców telefonicznych w contact center, tj. wideo i social media.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
38--40
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171215139

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.