PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 217 | 256--264
Tytuł artykułu

Consumer Ratings for Sunscreen Cosmetics

Warianty tytułu
Ocena konsumencka kosmetyków promieniochronnych
Języki publikacji
EN
Abstrakty
Celem pracy było uzyskanie informacji o obecnie panujących wśród studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przekonaniach na temat wiedzy z zakresu opalania. Dodatkowo istotnym założeniem przeprowadzonej analizy było uzyskanie odpowiedzi na pytanie, czy respondenci zdają sobie sprawę, przed którym rodzajem promieniowania należy chronić skórę w największym stopniu, oraz czy rozumieją znaczenie wartości współczynnika protekcji słonecznej. (abstrakt oryginalny)
EN
The aim of this work was to gain information about Cracow University of Economics students' common beliefs related to the topic of sunbathing. Another important reason for conducting this research was to receive an answer to the question whether respondents are fully aware of the type of sun rays they should mostly protect their skin from and whether they understand the meaning of sun protection factor's value. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
256--264
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Cracow University of Economics, Poland
  • Cracow University of Economics, Poland
Bibliografia
  • Gibka, J., 2004, Bezpieczne korzystanie ze słońca, Aura, nr 7.
  • Malinka, W., 1999, Zarys chemii kosmetycznej, Volumed, Wrocław.
  • Martini, M.C. (red.), 2007, Kosmetologia i farmakologia skóry, Wydawnictwo Lekarskie PZWL, Warszawa.
  • Mierzejewski, J., 2008, Elementy dermatologii kosmetycznej, Wydawnictwo Politechniki Radomskiej, Radom.
  • Włudyka, B., 2010, Słońce to życie..., ale ostrożnie, Aura, nr 8.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171215553

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.