PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 43, t. 1 | 59--66
Tytuł artykułu

Budowanie wartości przedsiębiorstwa w oparciu o analizę rentowności sprzedaży

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Building the Value of Company on the Base of ROS Analysis
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł jest próbą wykazania przydatności analizy rentowności sprzedaży w budowaniu wartości przedsiębiorstwa.
EN
The main objective of this paper is to confirm the usefulness of ROS (return of sales) analysis (mainly based on the client profitability) in building the value of company.
Twórcy
  • Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
Bibliografia
  • A. Kamela-Sowińska: Wartość firmy, PWE, Warszawa 1996, s.25.
  • B. Nogalski, H. Zalewski: Kapitały i wartość w procesie zarządzania przedsiębiorstwem, WSAiB, Gdynia 1998, s. 66.
  • T. Dudycz: Finansowe narzędzia zarządzania wartością przedsiębiorstwa, Wydawnictwo AE we Wrocławiu, Wrocław 2001, s. 28.
  • M. Krajewski: Ocena efektywności kosztów w przedsiębiorstwie, Materiały konferencyjne: Efektywność źródłem bogactwa narodów, Wydawnictwo AE we Wrocławiu, Wrocław 2004 s. 297.
  • C. Kowalski: Rachunek kosztów klientów versus rachunek kosztów działań Materiały konferencyjne: Efektywność źródłem bogactwa narodów, Wydawnictwo AE we Wrocławiu, Wrocław 2004.
  • K. Rybarczyk: Rachunek kosztów klientów, w pracy zbiorowej pod red. G.K. Swiderskiej: Rachunkowość zarządcza i rachunek kosztów, Difin, Warszawa 2003, 6-47 - 6-65.
  • C. Kochalski: Analiza kosztów własnych w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwem przemysłowym, Wydawnictwo AE w Poznaniu, Poznań 2000, s. 110.
  • C. Kochalski: Rola informacji kosztowej w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwem przemysłowym, w pracy zbiorowej pod red. R. Borowieckiego i M. Kwiecińskiego: Monitorowanie otoczenia, przepływ i bezpieczeństwo informacji, w stronę inteligencji przedsiębiorstwa, Zakamycze, Kraków 2003, s.120 i 121.
  • T.Waśniewski, W. Skoczylas: Teoria i praktyka analizy finansowej w przedsiębiorstwie. Fundacja Rozwoju Rachunkowości w Polsce, Warszawa 2002, s. 253.
  • N.Hill, J.Alexander: Pomiar satysfakcji i lojalności klientów, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2003, s.6.
  • K.Rybarczyk, P.Dżurak, G.K. Swiderska: Narzędzia nowoczesnej rachunkowości zarządczej, w pracy pod red. G.K. Swiderskiej: Informacja zarządcza w procesie formułowania i realizacji strategii firmy, Difin, Warszawa 2003, s.220).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171215661

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.