Czasopismo
2012
|
nr 114 Ekonomia kreatywności : jakość kapitału ludzkiego jako stymulator wzrostu społeczno-gospodarczego
|
82--90
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Purposiveness and Ways to Motivate Creativity by Rewarding
Języki publikacji
Abstrakty
Celem niniejszego opracowania jest próba odpowiedzi na pytanie zawarte w tytule: czy warto wynagradzać pracowników za kreatywność? Autor zastosował metodę sondażu diagnostycznego, wykorzystując formularz kwestionariusza zawierającego pytania zamknięte. (fragment tekstu)
The paper presents results of research on motivating employees to creativity. They show that thet the employer use a tool to pay for creativity. Employees are intrested in using creativity, waiting for her benefit, however, both wage and non-wage benefits
Rocznik
Strony
82--90
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Gdański
Bibliografia
- Czermiński A., Czerska M., Nogalski B., Rutka R., Apanowicz J., Zarządzanie organizacjami. Wydawnictwo Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierowanictwa, Toruń 2001, s. 341.
- Nęcka E., Psychologia twórczości. Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2003, s. 17.
- Lipka A., Efektywność motywowania pracowników do kreatywności. W: Efektywność gospodarowania kapitałem ludzkim. Red. P. Bohdziewicz. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011, s. 144.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171215951