PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | Modelowanie preferencji a ryzyko '09 | 305--312
Tytuł artykułu

Wpływ powiązań społecznych na preferencje konsumentów

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W pracy (...) przedstawiono wyniki badań nad zależnością preferencji konsumentów od charakteru powiązań interpersonalnych. Badania te przedstawione zostały w szerszym kontekście, jako wstęp do większego projektu, mającego na celu skonstruowanie symulacyjnego narzędzia umożliwiającego prognozowanie obrotów wybranych gałęzi gospodarki. (fragm. tekstu)
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Bibliografia
  • Colbaugh R., Glass K. (2006). Identifying Facility Function using Limited Observations. Journal of Intelligence Community Research and Development.
  • Dorigo M., Stützle T. (2004). Ant Colony Optimization. MIT Press.
  • http://www.internetstandard.pl/news/162232/Gadu.Gadu.dowolna.osoba.w. Polsce.nie.7.a.6.krokow.od.ciebie.html (29.03.2009).
  • Mitchell J.C. (1969). Social Networks in Urban Situations: Analysis of Personal Relationships in Central African Towns. Manchester University Press, Manchester.
  • Scott J. (2000). Social Networks Analysis. A Handbook. Sage Publications, London-Thousand Oaks-New Delhi.
  • Strogatz S. (2003). SYNC. The Emerging Science of Spontaneous Order. Hyperion, New York.
  • Wilensky U. (1999). NetLogo. http://ccl.northwestern.edu/netlogo/. Center for Connected Learning and Computer-Based Modeling, Northwestern University. Evanston, IL.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171216093

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.