PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | Zarządzanie, finanse, ekonomia : warsztaty doktorskie '05 | 431--438
Tytuł artykułu

Strategie marketingowe a kultura organizacyjna

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Realizacja strategii marketingowych, jeśli ma być skuteczna, powinna być wspierana przez kulturę organizacyjną. Podstawowy problem badawczy niniejszych rozważań brzmi: jakie typy kultur organizacyjnych są adekwatne do jakich rodzajów strategii marketingowych? (fragment tekstu)
Twórcy
  • Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach, doktorant
Bibliografia
  • Czerska M.(2003): Zmiana kulturowa w organizacji. Wyzwanie dla współczesnego menedżera. Difin, Warszawa.
  • Frąckiewicz E. (2004): Zarządzanie marketingowe. PWE, Warszawa.
  • Griffin R.W. (2004): Podstawy zarządzania organizacjami. PWN, Warszawa.
  • Kotler Ph. (1994): Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Wydawnictwo Gebethner i S-ka, Warszawa.
  • Kramer T. (2004): Podstawy marketingu. PWE, Warszawa.
  • Krupski R. (2001): Zarządzanie strategiczne. Koncepcje i metody. Wydawnictwo AE im. O. Langego, Wrocław.
  • Łucewicz J. (1999): Organizacyjne zachowania człowieka. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego, Wrocław.
  • Michalski E. (2003): Marketing. Podręcznik akademicki. PWN, Warszawa.
  • Niestrój R. (1998): Strategia marketingowa. [w:] Leksykon marketingu. Red. J. Altkorn i T. Kramer. PWE, Warszawa.
  • Penc-Pietrzak I.(1999): Strategiczne zarządzanie marketingiem. Wyd. Key Text, Warszawa.
  • Podstawy marketingu (2003). J. Altkorn (red.). Instytut Marketingu, Kraków.
  • Sajkiewicz A., Sajkiewicz Ł. (2002): Nowe metody pracy z ludźmi. Organizacja procesów personalnych. Poltext, Warszawa.
  • Sikorski Cz. (2002): Kultura organizacyjna. Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa.
  • Strategie marketingowe (2001 ). W. Wrzosek (red.). Szkoła Główna Handlowa, Warszawa.
  • Sułkowski Ł.: Rycerze czy partyzanci? Kulturowe uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi. [w:] "Personel i Zarządzanie", nr 3.
  • Zbiegień-Maciag L., (2002). Kultura w organizacji. Identyfikacja kultur znanych firm. PWN, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171216249

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.