Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Działania podejmowane przez firmy spedycyjne mają ogólnie na celu: dążenie do profesjonalizmu i wysokiej jakości obsługi od pierwszego kontaktu z klientem, pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów, właściwą identyfikację potrzeb klienta oraz szybki i kompletne ich zaspokojenie, zapewnienie indywidualnego podejścia i partnerstwa w stosunkach z klientem, dotrzymywanie zobowiązań, sprawną komunikację z klientem, pracownikami i przewoźnikami (dostawcami), ciągłe doskonalenie, podnoszenie własnych kwalifikacji, współtworzenie jednolitego, prestiżowego wizerunku firmy. (fragment tekstu)
Rocznik
Strony
89--98
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Coyle J.J., Bardi E.J., Langley Jr C.J.: Zarządzanie logistyczne. PWE, Warszawa 2002, s. 154-155.
- Brdulak H.: Ranking jakościowy. "Rzeczpospolita" z 30.09.2004 r. Dodatek TSL.
- Karwowski J.: Indywidualnie do klienta. "Marketing w Praktyce" 1999, nr 4.
- Całka Ł., Kuchta P.: Poczta elektroniczna. Wydawnictwo "Helion", Gliwice 1997.
- www.esupplychain.pl/polish/esupplychain_details.html
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171216343