PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | Polski transport w europejskiej przestrzeni gospodarczej | 89--98
Tytuł artykułu

Znaczenie i kierunki rozwoju obsługi klienta na rynku transportowo-spedycyjno-logistycznym (TSL)

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Działania podejmowane przez firmy spedycyjne mają ogólnie na celu: dążenie do profesjonalizmu i wysokiej jakości obsługi od pierwszego kontaktu z klientem, pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów, właściwą identyfikację potrzeb klienta oraz szybki i kompletne ich zaspokojenie, zapewnienie indywidualnego podejścia i partnerstwa w stosunkach z klientem, dotrzymywanie zobowiązań, sprawną komunikację z klientem, pracownikami i przewoźnikami (dostawcami), ciągłe doskonalenie, podnoszenie własnych kwalifikacji, współtworzenie jednolitego, prestiżowego wizerunku firmy. (fragment tekstu)
Twórcy
autor
Bibliografia
  • Coyle J.J., Bardi E.J., Langley Jr C.J.: Zarządzanie logistyczne. PWE, Warszawa 2002, s. 154-155.
  • Brdulak H.: Ranking jakościowy. "Rzeczpospolita" z 30.09.2004 r. Dodatek TSL.
  • Karwowski J.: Indywidualnie do klienta. "Marketing w Praktyce" 1999, nr 4.
  • Całka Ł., Kuchta P.: Poczta elektroniczna. Wydawnictwo "Helion", Gliwice 1997.
  • www.esupplychain.pl/polish/esupplychain_details.html
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171216343

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.