PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | 3 | nr 4 | 1--9
Tytuł artykułu

Zasady wyboru systemu komputerowego do wspierania zarządzania relacjami z klientami

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Rules for Selection of Computer System to Support Customer Relationships Management
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Na rynku polskim coraz więcej jest systemów wspierających zarządzanie przedsiębiorstwem. Przedsiębiorstwa stoją więc przed coraz trudniejszym dylematem: które z rozwiązań wybrać? W artykule zaprezentowane zostaną etapy wyboru aplikacji wspierających zarządzanie relacjami z klientami, omówione zostaną kryteria wyboru oraz pokazane zostanie narzędzie wspomagające podejmowanie decyzji w zakresie wyboru systemu wspierającego zarządzanie, pozwalające na wielopłaszczyznowe i obiektywne porównywanie aplikacji biznesowych. (abstrakt oryginalny)
EN
The number of support systems for business management on the Polish market is increasing. Because of that, enterprises are facing a more and more difficult dilemma: which solution to choose? This paper will present stages of the selection process of applications for customer relationships management support, discuss selection criteria and present a decision making tool for the selection of management support system, allowing for multi-faceted and impartial comparison of business applications. (original abstract)
Rocznik
Tom
3
Numer
Strony
1--9
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Gdański
Bibliografia
  • 1. Zając A., Kuraś M., Zmiana organizacyjna jako domena projektu, [w:] Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. Innowacje i implikacje interdyscyplinarne, Tom 1, (red.) Z. E. Zieliński, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Handlowej, Kielce 2009.
  • 2. Stabryła A., Zarządzanie projektami ekonomicznymi i organizacyjnymi, PWN, Warszawa 2006.
  • 3. Flasiński M., Zarządzanie projektami informatycznymi, PWN, Warszawa 2006.
  • 4. Lent B., Zarządzanie procesami prowadzenia projektów. Informatyka i telekomunikacja, Difin, Warszawa 2005.
  • 5. Buchnowska D., Analiza przedwdrożeniowa w projekcie CRM, [w:] Przedsiębiorstwo w otoczeniu globalnym, (red.) A. Dębicka i inni, Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2008.
  • 6. Frąckiewicz E., Rudawski A., Koncepcja marketingu partnerskiego w firmie usługowej, "Przegląd organizacji", nr 11/2002.
  • 7. Stachowicz-Stanusch A., Stanuch M., CRM. Przewodnik dla wdrażających, Placet, Warszawa 2007.
  • 8. Frąckiewicz E., Krytyczne spojrzenie na Customer Relationship Management, http://mikro.univ.szczecin.pl/bp/pdf/39/8.pdf, 12.10.2009.
  • 9. Wrycza S., Informatyka Ekonomiczna, PWE, (w druku).
  • 10. Buchnowska D., Uwarunkowania i efekty wdrażania systemów CRM w Polsce, rozprawa doktorska, 2004.
  • 11. Dyche J., CRM. Relacje z klientami, Helion, Gliwice 2002.
  • 12. Barczak A., Florek J., Sydoruk T., Projektowanie zintegrowanych systemów informatycznych zarządzania, Wydawnictwo Akademii Podlaskiej, Siedlce 2006.
  • 13. http://decyzje-it.pl/wybor-systemu/formularze-ofertowe.html, 11.11.2009.
  • 14. Banasik A., Beliczyński J., Zarządzanie relacjami z klientami. Aplikacje Systemu CRM, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2003.
  • 15. http://technologyevaluation.com/, 12.11.2009.
  • 16. http://decyzje-it.pl/wybor-systemu/porownanie-systemow-it.html, 12.11.2009.
  • 17. Przewodnik po narzędziu TEC, http://decyzjeit. pl/pub/uploaddoc/przewodnik_po_narzedziu_tec.pdf, 12.11.2009.
  • 18. Buchnowska D., CRM strategia i technologia, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2006.
  • 19. Buchnowska D., Wdrażanie systemów zarządzania relacjami z klientami, [w:] Komputerowo zintegrowane zarządzanie, (red.) R. Knosala, Oficyna Wydawnicza Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, Opole 2008.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171216679

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.