Warianty tytułu
Loyalty of Individual Customers on Mobile Telephony Services Market
Języki publikacji
Abstrakty
Współcześnie lojalność klientów jest jedną z bardziej pożądanych wartości na rynku. Jej nowoczesne rozumienie oznacza aktywne wykorzystanie władzy referencji klientów w kształtowaniu pozytywnego wizerunku organizacji. W artykule zaprezentowano wyniki badań empirycznych przeprowadzonych na rynku usług telefonii komórkowej wśród klientów indywidualnych. (abstrakt oryginalny)
Today customers' loyalty is one of the desired values on market. Its up-to-date understanding means active use of customers' power of reference to shape a positive image of an organization. In the paper, results of empirical research carried with the use of this index on a market of mobile telephony services among individual customers. (original abstract)
Twórcy
autor
- Politechnika Radomska im. Kazimierza Pułaskiego
autor
- Politechnika Radomska im. Kazimierza Pułaskiego, absolwent
Bibliografia
- [1] Bylok F., Rynek i konsumpcja w społeczeństwie informacyjnym, Politechnika Częstochowska, Częstochowa 2002.
- [2] Chłodnicki M., Rogoziński K., Etyczny i ekonomiczny wymiar lojalności w marketingu usług, [w:] Zarządzanie relacjami w usługach, praca zbiorowa pod red. K. Rogozińskiego, Difin, Warszawa 2006.
- [3] Dziewanowska K., Znaczenie zadowolenia i niezadowolenia klienta w budowaniu jego lojalności, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego" 2007, 12 (473).
- [4] Dz. U. nr 171, poz. 1800 Prawo telekomunikacyjne, 2004.
- [5] Ericsson, Consumer Lab Global Infocom, 2009.
- [6] Griffin J., Customer Loyalty: How to Learn It, How to Keep It, Jossey-Bass Publishers, San Francisco 1997.
- [7] Mazurek-Łopacińska K., Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe, PWE, Warszawa 2003.
- [8] Oliver R., Whence Customer Loyalty?, "Journal of Marketing" 1999, No. 63.
- [9] Pentor International Research, Monitoring liczby kart SIM na rynku B2B, styczeń 2010.
- [10] Rosen E., Fama. Anatomia marketingu szeptanego, Wydawnictwo Media Rodzina, Poznań 2003.
- [11] Smyczek S., Lojalność konsumenta a sukces rynkowy banku, "Marketing i Rynek" 2000, nr 4.
- [12] UKE, Klienci a rynek telekomunikacyjny w Polsce w 2010 roku. Klienci indywidualni, Sopot 2010.
- [13] Urban W., Siemieniako D., Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar, PWN, Warszawa 2008.
- [14] Dejnaka A., Budowanie lojalności klientów, OnePress, Warszawa 2007.
- [15] Brogan Ch., Smith J., Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę, OnePress, Warszawa 2011.
- [16] Mazur M., Analiza porównawcza programów lojalnościowych operatorów komórkowych w Polsce, Uniwersytet Łódzki, Łódź 2011.
- [17] Kotler Ph., Marketing, Rebis, Poznań 2005.
- [18] Kwiatek P., Programy lojalnościowe. Budowa i funkcjonowanie, Wolters Kluwer, Kraków 2007.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171217007