PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 3 | 73--81
Tytuł artykułu

Zarządzanie organizacjami niekomercyjnymi - propozycja dydaktyczna dla studentów kierunku zarządzanie i marketing

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem opracowania jest wskazanie na znaczenie wiedzy i umiejętności zarządzania organizacjami niekomercyjnymi dla absolwentów kierunku zarządzanie i marketing. Zakres opracowania obejmuje opis programu przedmiotu oraz metod prowadzenia zajęć. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
73--81
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • 1. Bednarczyk M., (2001), Organizacje publiczne. Zarządzanie konkurencyjnością, WN PWN, Warszawa-Kraków.
  • 2. Brozdowski P., Dyrlico J., Leja K., (2005), Zarządzanie wiedzą w organizacjach publicznych na przykładzie Urzędu Miasta Elbląga, "E-mentor" nr 2, kwiecień - w druku.
  • 3. Clark B., (1998), Creating entrepreneurial universities. Organizational Pathways of Transformation, Elseviere Science, Oxford.
  • 4. Doktór K., (2004), Osobliwości zarządzania personelem w administracji publicznej, "Zarządzanie Zasobami Ludzkimi" nr 2.
  • 5. Drucker P., (1989), What can business learn from non-profits, "Harvard Business Review" July/August.
  • 6. Gumkowska M., Herbst J., (2005), Podstawowe fakty o organizacjach pozarządowych, Stowarzyszenie Klon/Jawor 2004, www.badania.ngo.pl - 22 kwietnia.
  • 7. Jabłecka J., (2000), Misja organizacji a misja uniwersytetu, "Nauka i Szkolnictwo Wyższe" nr 2.
  • 8. Kaplan R.S., Norton D.P., (2001), Strategiczna karta wyników. Praktyka, Centrum Informacji Menedżera, Warszawa.
  • 9. Kieżun W., (2004), Transformacja administracji publicznej (1990-1999) w świetle teorii organizacji i zarządzania, [w:] Kieżun W. (red.), Krytyczna teoria organizacji. Wybór zagadnień, Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego, Warszawa.
  • 10. Kieżun W., (2005), Rozrost aparatu władzy, wykład w ramach Ruchu Normalne Państwo - protokół ze spotkania 29 listopada 2003 r. - www.rp.strefa.pl/news.php?id=27, 24 marca.
  • 11. Koźmiński A.K., (1999), Misje i strategie szkół wyższych, [w:] Woźnicki J. (red.), Model zarządzania publiczną instytucją akademicką, Instytut Spraw Publicznych, Warszawa.
  • 12. Kożuch B., (2004), Zarządzanie publiczne w teorii i praktyce polskich organizacji, Wydawnictwo PLACET, Warszawa.
  • 13. Leja K., (2003), Instytucja akademicka. Strategia, efektywność, jakość, Gdańskie Wydawnictwo Naukowe, Gdańsk.
  • 14. Mazur J., (2001), Zarządzanie marketingiem usług, Wydawnictwo Difin, Warszawa.
  • 15. Mintzberg H., (1983), Designing Effective Organizations, Structure in Fives, Engelwood Cliffs.
  • 16. Nowak M., Pioterek P., Przybysz J. (red.), (2004), Zarządzanie strategiczne i marketingowe w bibliotekach, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, Poznań.
  • 17. Opolski K., Modzelewski P., (2004), Zarządzanie jakością w usługach publicznych, Wydawnictwa Fachowe CeDeWu, Warszawa.
  • 18. Orłowski W.M., (2003), Scenariusze rozwoju sektora wiedzy w Polsce do roku 2040, [w:] Zienkowski L. (red.), Wiedza a wzrost gospodarczy, Wydawnictwo Naukowe Scholar, Warszawa.
  • 19. Raport KPMG, (2005), Zarządzanie wiedzą w Polsce w 2004 r., www.kpmg.pl - 17 kwietnia.
  • 20. Rogoziński K., (2000), Nowy marketing usług, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Poznań.
  • 21. Sargeant A., (2004), Marketing organizacji non-profit, Oficyna Ekonomiczna, Kraków.
  • 22. Styś A., (2003), Marketing usług, WN PWN, Warszawa.
  • 23. Wawrzyniak B., (2004), Państwo sprzyjające gospodarce opartej na wiedzy, [w:] Kieżun W., Kubin J. (red.), Dobre Państwo, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171217125

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.