PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | Profesjonalizacja kompetencji dydaktycznych nauczycieli akademickich w nauczaniu przedmiotów ekonomicznych | 59--62
Tytuł artykułu

Zagubiony sens studiowania

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Każda wyższa uczelnia czy szkoła funkcjonują na zasadach podobnych do tych, które rządzą w wielkich przedsiębiorstwach, ponieważ celem szkoły jest wytworzenie "produktu", którym w tym przypadku będzie student (absolwent). Specyfika tego "przedsiębiorstwa" polega na tym, że już z gotowych półproduktów (maturzystów) powinno wytworzyć produkt finalny (absolwenta) o określonych cechach, takich jak: wiedza, umiejętności, osobowość, który znajdzie nabywców na rynku pracy (zdominowanego przez pracodawcę). Niestety, "system produkcji" jest bardzo skomplikowany, składają się na niego metody, cele i treści nauczanych przedmiotów, a także zadania stawiane przed nauczycielami akademickimi. Celem tego opracowania jest ukazanie możliwości doskonalenia i modernizacji systemu "produkcji", aby absolwent miał unikalną dla pracodawcy wartość na rynku pracy. (fragment tekstu)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171217223

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.