PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 2 | 6--8
Tytuł artykułu

Storytelling w służbie marki

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Jak to się dzieje, że większość prezentacji jest nudna? Źle przygotowana? Niewystarczająco dobrze przeprowadzona? Może winne jest samo podejście do prezentacji?A może prezentacje zamienić w opowieść?Zamiast sprzedawać idee, zabrać audytorium w podróż? (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
6--8
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • A. Applebaum, Gułag, Warszawa 2005.
  • J. Gottschall, The Storytelling Animal. How Stories Make Us Human, New York 2012.
  • J. Sachs, Winning The Story Wars. Why those who tell - and live - the best stories will rule the future, Boston 2012.
  • M. Mark, C. S. Pearson, The Hero and The Outlaw. Building Extraordinary Brands Through the Power of Archetypes, New York 2001.
  • J. Campbell, Potęga umysłu, Kraków 1994.
  • J.Campbell, Bohater o tysiącu twarzy, Poznań 1997.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171217433

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.