PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 2 | 10--12
Tytuł artykułu

Przemyślana strategia komunikacji

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
O potknięciach w komunikacji biznesowej marek można napisać niejedną książkę. Ale firmy już na samym początku mogą minimalizować niebezpieczeństwo najbardziej oczywistych błędów. Potrzebują tylko stworzyć na swój użytek odpowiednią strategię komunikacji. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
10--12
Opis fizyczny
Twórcy
  • Insignia
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171217437

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.