PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 2 | 47--49
Tytuł artykułu

Przyszłość centrów obsługi klienta

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Technologie obsługi klienta ewoluują bardzo dynamicznie. Praktycznie co roku dostawcy wprowadzają na rynek nowe funkcjonalności, a rosnące wymagania klientów i poziom konkurencji rynkowej motywują firmy do stałych inwestycji w tym zakresie. Jak będą wyglądały centra obsługi klienta za 5-10 lat? (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
47--49
Opis fizyczny
Twórcy
  • Interactive Intelligence
Bibliografia
  • Drew Kraus, Gartner "Hype Cycle for Contact Infrastructure, 2012", 26 lipca 2012.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171217473

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.