PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 2 | 62--64
Tytuł artykułu

Daj się znaleźć klientowi

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Inbound marketing stoi w opozycji do outbound marketingu, czyli jednostronnego przekazu, np. reklam w radiu czy telewizji, a w przypadku internetu np. Facebook Ads, reklam graficznych, wideo czy stron sponsorowanych. Osią są tu takie działania, które spowodować mają, że nasza firma, jej produkty i usługi same zostaną znalezione przez klientów. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
62--64
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171217835

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.