Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W jakich sytuacjach możemy policzyć ROI? Wtedy, jeśli jesteśmy w stanie sprawdzić, jak aktywność w social mediach przełożyła się na sprzedaż naszej firmy. Za każdym razem, aby móc policzyć ROI, potrzebne jest precyzyjne powiązanie efektów działań w social mediach z wielkością sprzedaży. (fragment tekstu)
Twórcy
autor
- NetSprint.pl Sp. z o.o.
Bibliografia
- Blanchard O., Social Media ROI, Indianapolis: QUE 2011.
- P.Guy, G. Steven W. i Dimos Jerry, ROI of Social Media, Hoboken: WIley 2011.
- Urban G., ROI w social media marketing.
- Watson T., Zerfass A., Return on investment in public relations: A critique of concepts used by practicioners from communication and management sciences perspectives, PRism 2011.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171218031