PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 1 | 35--36
Tytuł artykułu

Ryzyko nieporozumień

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W jakich sytuacjach możemy policzyć ROI? Wtedy, jeśli jesteśmy w stanie sprawdzić, jak aktywność w social mediach przełożyła się na sprzedaż naszej firmy. Za każdym razem, aby móc policzyć ROI, potrzebne jest precyzyjne powiązanie efektów działań w social mediach z wielkością sprzedaży. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
35--36
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • NetSprint.pl Sp. z o.o.
Bibliografia
  • Blanchard O., Social Media ROI, Indianapolis: QUE 2011.
  • P.Guy, G. Steven W. i Dimos Jerry, ROI of Social Media, Hoboken: WIley 2011.
  • Urban G., ROI w social media marketing.
  • Watson T., Zerfass A., Return on investment in public relations: A critique of concepts used by practicioners from communication and management sciences perspectives, PRism 2011.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171218031

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.