PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 15-16 | 302--311
Tytuł artykułu

Czynniki warunkujące wybór miejsca dokonywania zakupów w wielkopowierzchniowych placówkach handlu detalicznego jako determinanty rozwoju długookresowych relacji : wyniki badania metodą ocen ekspertów

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono istotę kreowania długookresowych relacji między placówkami handlowymi a ich klientami. Ponadto przedstawiono wyniki przeprowadzonego badania ankietowego metodą ocen ekspertów. Za ekspertów uznano pracowników wielkopowierzchniowych placówek handlu detalicznego znających potrzeby i preferencje klientów. Eksperci dokonali oceny wpływu 31 czynników (pogrupowanych na podstawie literatury przedmiotu w 6 kategorii: cena i warunki transakcji, merchandising, dostępność i funkcjonalność placówki, asortyment/ zaopatrzenie, obsługa, przyzwyczajenie) na wybór wielkopowierzchniowej placówki handlu detalicznego jako miejsca dokonywania zakupów przez klientów. (skrócony abstrakt oryginalny)
EN
The essence of creating long-lasting relationships between the trade enterprises and their customers is characterized in this paper. The results of the experts market research are shown. The experts, in this marketing research, are employees of large retail stores (super/hypermarkets) who understand consumers needs. The experts estimate the influence of 31 factors (arranged into 6 groups: price and transaction condition, merchandising, availability and functionality of the large retail store, assortment, services and staff in the store, familiarity of the store) in choosing super/hypermarkets as a suitable kind of shop for customers. (short original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
302--311
Opis fizyczny
Twórcy
  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
Bibliografia
  • Gordon I. H., Relacje z klientem. Marketing partnerski, PWE, Warszawa 2001.
  • Małecki L., Metodyka zespołowych ocen ekspertów w zarządzaniu, "Przegląd Organizacji" 6(80).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171218325

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.