PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 1 | 32--34
Tytuł artykułu

Mierzenie ROI w mediach społecznościowych

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Media społecznościowe nie są za darmo. Inwestujemy w ludzi dbających o naszą obecność w sieci, inwestujemy w usługi agencji reklamowych, twórców treści, aplikacji, inwestujemy w konkursy i nagrody. Podejmujemy działania (akcję), które przynoszą efekt w postaci reakcji naszych potencjalnych klientów. Jeżeli tą reakcją jest zakup naszego produktu, to zysk ze sprzedaży jest naszym zwrotem z inwestycji. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
32--34
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171218641

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.