PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 1 | 43--45
Tytuł artykułu

Z profilu marki do wieszaka w sklepie

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Badania pokazują, że na ogół głównymi priorytetami firm w mediach społecznościowych nie jest wsparcie sprzedaży ani zintegrowanie działań wokół marki w spójny ekosystem. Zadowalają się wysokim zaangażowaniem fanów i budowaniem pozytywnego wizerunku marki. Ale konsumenci już wkrótce wymuszą zmianę tego podejścia. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
43--45
Opis fizyczny
Twórcy
  • Shake Hands
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171219683

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.