PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 3 | 6--8
Tytuł artykułu

Elf z siłą wodospadu

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Dzisiejsza komunikacja marketingowa często korzysta z opozycji naturalne v. sztuczne, żeby zakomunikować naturalność produktu. Oczywistym tego przykładem jest wszechobecna strategia, którą nazwać można odejmowaniem szkodliwego. Samo negowanie sztuczności marki czy produktu lokuje ją w obszarze natury i naturalności. Obserwując wykorzystywane w komunikacji sposoby, formy, symbole i kody, widzimy, że rynek zmierza w kierunku konkurowania naturalnością. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
6--8
Opis fizyczny
Twórcy
  • Semiotic Solutions Polska
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171220199

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.