PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2013 | nr 1 | 64--73
Tytuł artykułu

Perspektywy rozwoju marketingu : nauka i dydaktyka wobec wyzwań praktyki. Cz. 3

Warianty tytułu
Perspectives of Marketing Development : Science and Didactics Versus Challenges of Practice. Part 3
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł stanowi ostatnie z cyklu trzech opracowań odnoszących się do problematyki perspektyw rozwoju marketingu, wraz z aspektami nauki, dydaktyki oraz praktyki. Zaprezentowano w nim poglądy na temat praktyki zarządzania marketingowego z uwzględnieniem potencjalnych kierunków zmian w tym zakresie. Analiza prowadzona jest w kierunku charakterystyki rozbieżności między teoretycznymi koncepcjami marketingu i jego stosowaniem w praktyce. Zmieniające się oczekiwania rynku pracy skłaniają ponadto do rozważenia nowych koncepcji i metod kształcenia pozwalających uzyskać wyższy stopień integralności działań dydaktyków z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji oraz wyzwań stawianych przed absolwentami uczelni wyższych na rynku pracy. (abstrakt oryginalny)
EN
The article is the last of the cycle of three studies related to the subject matters of perspectives of marketing development taking into account the aspects of science, didactics and practice. The authors presented in it opinions on the practice of marketing management taking into account potential directions of changes in this respect. An analysis is carried out from the viewpoint of characteristics of discrepancies between the theoretical concepts of marketing and its application in the practice. Moreover, the decreasing expectations of the labour market prompt to take into consideration new educational concepts and methods allowing achievement of a higher degree of integrity of actions carried out by didactics in the area of marketing, trade and consumption as well as challenges posed to graduates in the labour market. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
64--73
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Rzeszowski
autor
  • Uniwersytet Rzeszowski
Bibliografia
  • Gregor B., 2012, Dyskusja konferencyjna, sesja: Rozwój dydaktyki z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji - nowe koncepcje i metody kształcenia.
  • Hajdas M., 2012, Dyskusja konferencyjna, sesja: Rozwój dydaktyki z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji - nowe koncepcje i metody kształcenia.
  • Kowal W., 2012, Dyskusja konferencyjna, sesja: Praktyka zarządzania marketingowego - kierunki zmian.
  • Kozielski R., 2012, Dyskusja konferencyjna, sesja: Rozwój dydaktyki z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji nowe koncepcje i metody kształcenia.
  • Mazur J., 2012, Dyskusja konferencyjna, sesja: Praktyka zarządzania marketingowego - kierunki zmian.
  • Mazurek-Łopacińska K., 2012, Dyskusja konferencyjna, sesja: Rozwój dydaktyki z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji - nowe koncepcje i metody kształcenia.
  • November P., 2008, Marketing Knowledge Myopia, "European Business Review", vol. 20, nr 5.
  • Pluta-Olcamik M., 2012, Dyskusja konferencyjna, sesja: Praktyka zarządzania marketingowego - kierunki zmian.
  • Rudawska I., 2012, Dyskusja konferencyjna, sesja: Praktyka zarządzania marketingowego - kierunki zmian.
  • Styś A., 2012, Dyskusja konferencyjna, sesja: Praktyka zarządzania marketingowego - kierunki zmian.
  • Światowy G., 2012, Dyskusja konferencyjna, sesja: Rozwój dydaktyki z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji - nowe koncepcje i metody kształcenia.
  • Taranko T., 2012, Dyskusja konferencyjna, sesja: Praktyka zarządzania marketingowego - kierunki zmian.
  • Tkaczyk J., 2012, Dyskusja konferencyjna, sesja: Rozwój dydaktyki z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji - nowe koncepcje i metody kształcenia.
  • Tomczyk P., 2012, Dyskusja konferencyjna, sesja: Praktyka zarządzania marketingowego - kierunki zmian.
  • Witek J., 2012, Dyskusja konferencyjna, sesja: Rozwój dydaktyki z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji nowe koncepcje i metody kształcenia.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171220237

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.